Ga naar inhoud

XFX TNT2 M64 zorgt voor vastlopers ?!?


Aanbevolen berichten

tjee, een TNT M64 chip, pffff dat is er eentje uit het stenen tijdperk, maar goed, het lijkt op een hitte-probleem, want je speelt het spel wel, maar na enkele minuten slaat de pc "vast". Heb je al verschillende drivers geprobeerd ? , draait de koeler die op de kaart zit (ik dacht dat M64 kaarten ook actief gekoeld waren) wel goed ? Zo niet, dan verklaart het een hoop: bij 2d niet nodig, maar bij 3d wel. Probeer derhalve het volgende: 1. nieuwe drivers voor videokaart (misschien wel heel windows) 2. controleer of de kaart optisch goed werkt (draait de koeler) 3. als je de kast toch open hebt, speel dan eens met open kast Het is gewoon even brainstormen, maar misschien vindt je een oplossing voor het probleem
Link naar reactie
TNT2 M64 : vaak gelezen en ook persoonlijke ervaring : deze kaart geeft problemen met spellen. Het oplossen (als het uberhaupt) lukt, is ook nog puur machine gebonden. Deze kaart gaf veel problemen bij SIms. Sims doet het en plotseling niet meer. Remedie was vaak register terugzetten en vaak ook een image. Toen heb ik de TNT2 vervangen door een GF2 MX en zonder de spellen opnieuw te installeren had ik geen game problemen meer. SUggestie : als je het geld heb, koop een andere kaart, bijv ATI
Link naar reactie
Vreemd, mijn TNT2 M64 had nooit problemen met spellen (toegegeven: ik speelde nooit Sims), maar een iets modernere kaart zou idd geen kwaad kunnen en veel hoeft dat ook niet te kosten: voor iets van 40 euro heb je een Ati Radeon 7500 en voor 50 euro iets van een GF 4 MX 440. Wil je die investering niet maken, dan blijft het aanmodderen met een ver verouderde TNT2 M64.........
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...