Ga naar inhoud

Van SE naar normaal?


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn videokaart , een XFX Geforce 4 MX440-SE 64MB SDRAM, met Rivatuner zover mogelijk overgeclocked. Toen ik deze kaart kocht d8 ik dat het een Second Edition was, maar het blijkt dus Slow Edition :evil: :( . Overgeclocked haal ik met 3dmark2001 een score van 4679. Maar kan ik hem op een andere manier nog verder overclocken dat hij even snel wordt als een non-SE, of heeft die een snellere proc? Of kan dit niet softwarematig maar alleen met wat solderen? Bedank alvast, Alexander
Link naar reactie
De Core van een gewone GeForce 4 MX is 270MHz en van een AGP8x GeForce 4 MX 275MHz, dat is makkelijk te halen voor een GeForce 4 MX SE want deze is standaard ook 270MHz. Het probleem is echter het geheugen, als je DDR geheugen hebt is het niet zo erg, maar als je Sdr geheugen hebt wel, die krijg je nooit zo snel als een normale GeForce 4 MX, van SDR maak je nu eenmaal geen DDR. Kan je bij Rivatuner zien of je Sdram of DDR geheugen hebt?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...