Ga naar inhoud

Monitor out of range bij opstarten


Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn zojuist aangeschafte LG L1710S TFT monitor geeft de melding "out of range" bij het opstraten. Ik zie dus geen Power On Self Test en zie niks in de bios. In windows heb ik inmiddels alles netjes geinstalleerd en ingesteld. Dat ziet er allemaal prima uit op 1280x1024@75Hz. Ik heb een ATI Radeon 9700 videokaart. Iemand enig idee hoe het komt dat ik voor het laden van m'n OS niets zie? Groeten Corné Krul
Link naar reactie
Eindelijk ben er achter na een telefoontje met MyCom. Mijn TV zit staandaard aangesloten op m'n videokaart. Op een of andere manier ziet m'n Radeon deze TFT monitor niet als waardige monitor, en geeft alles buiten windows alleen op de TV-out weer. Als ik m'n TV loskoppel, dan zie ik wel gewoon alles voorbij komen! Het is alleen nog wel irritant, omdat ik dus m'n TV er niet meer gewoon in kan laten zitten. Heb de monitorfabrikant (LG) al gemaild omdat ze telefonisch niet bereikbaar zijn (10 min gewacht), maar heb nog geen antwoord gehad. Ik zal Club3D ook eens een maitje sturen.
Link naar reactie
Ha Rick, Bedoel je een instelling of een aansluiting? Ik zou niet weten waar ik dit moet instellen. Niet in windows, want het gaat om het gedeelte buiten het besturingssyteem. De aansluiting kan ook niet, want de TV zit gewoon op de TV-out. De monitor zit op de VGA uit. Ik heb nog een DVI aansluiting over, hier kan ik met een verloop ook de monitor op aansluiten, maar daar wordt de kwaliteit niet beter van en ik kan me niet voorstellen dat het werkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...