Ga naar inhoud

welke driver moet ik hebben?


Aanbevolen berichten

Hoi, Een kennis van me heeft een P1. Ze heeft echter maar 16 kleuren. Lijkt me erg weinig. Natuurlijk heeft ze de cd van de videokaart niet meer :( Nu zei ik dat wel ff een drivertje zou zoeken maar er zijn er zoveel, welke moet ik hebben? In apparaat (win98) beheer staat: Standard PCI Graphic Adapter (VGA). Zal wel S3 zijn maar is er ook een progje voor om dat uit te zoeken en welke driver kan ik dan het beste hebben? Ik denk dat ze een s3 virge pci 2 mb kaart heeft. Groet Ab.
Link naar reactie
Ze had dus een fout nummer genoteerd, dacht ik al wel. Ik heb geen digitaal fototoestel helaas. Dus snel ff een foto is lastig. Maar er is een ander probleem: er werd eerst gebruik gemaakt van de geintegreerde videokaart op het moederbord. Later is de pci kaart erbij geplaats. Nu weet ikdat je dat in het bios op een of andere manier moet aangeven. Ik heb ik 'assign irq vga' disabled. Of dat goed is weet ik niet maar ik kan het ook niet saven in het bios. Als ik bij 'save & exit" Y in typ gebeurt er niks. Bij N trouwens ook niet. Maar dit is vast weer een ander topic over bios. Ab.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...