Ga naar inhoud

koeler op XFX GF4 MX440-SE 64 MB SDR ??


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik heb mijn videokaart tot zn verst overgeclocked met RivaTuner. In 3Dmark2001 is mijn score van rond de 4000-4100 gegaan naar 4679. Ik heb met rivatuner steeds een stapje verder het MEM en CORE overgeclocked, totdat spellen zoals generals gingen flikkeren. Alle spellen draaien met de overgeclockede kaart prima. Behalve Wolfenstein ET (dat gratis multiplayerspel). Als ik speel en hij heeft ff veel te verwerken, of een kleinbeetje, dan lijkt het alsof hij hangt, hij dat ongeveer 20 seconden niks meer, geluid hangt, beeld hangt, maar naar 20 sec gaat hij weer verder (dan ben ik vaak al afgeslacht :evil: ). Dit herhaald zich stees. Als ik mijn kaart weer terug clock naar standaard instellingen, fgaat alles goed! Zou hij te heet worden? Bij decore staat in RivaTuner een uitroeptekentje. Op mn kaart zit nu een koelblok, wat kan ik het beste doen, vervangen door een koeler, of er een standaard fan op het koelblok zetten? Op mijn kaart zit geen aansluiting voor een (videokaart) fan. Een goede koeler leek me: [url]http://www.thermaltake.nl/products/chipset/crystalOrb.htm[/url] Ik wil niet te veel geld uitgeven... Hopelijk kunnen jullie mij helpen, Alvast bedankt Alexander Peters
Link naar reactie
het coolen is hard nodig, moet nog een fan kopen. IK had laatst BF1942 weer geinstaloleerd, na een kwartier gamen dan hangt hij soms en wordt het beeld heeel raar. Ik, voelewn aan het koelblok, na 3 sec met kje hand erop haal je em eraf omdat het pijn doet! Dus ikgame nu met een tafelfan op mn kaart :lol: . terugclocken kan ook
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...