Ga naar inhoud

Welke Videokaart


Aanbevolen berichten

Ik wil binnenkort over op een nieuwe generaties videokaarten het wel een High-End zijn maar ik weet niet welke ik moet nemen NVIDIA of ATI. Ik wil een Topkaart Van Asus of van Hercules Ik zou het liefst met 256MB DDR will welke is beter de GeForce FX 5900Ultra of toch de 9800Pro ik wil een kaart die in FSAA4X mode of 6X of 8X heel erg haar scherm beeld levert op 1024X768 en nog snel is op FSAA gebied. Ik zoek een kaart die het snelste is maar ook Goed Highend Prestaties levert. Ik hoop dat ik van jullie advies kan krijgen. en wat ik nog wou toevoegen is dat welke kaart FPS het snelste is..
Link naar reactie
Djeez, dat is amper te lezen. Leer werken met leestekens! R9800Pro is het snelste. Zeker in Fsaa en Aniso icm hoge reso's. En: Snelste=Highend :roll: Dus neem een R9800Pro 256MB van Hercules. Kost wel aardig wat zeg! Andere merken zijn net zo goed en goedkoper. Hercules heeft alleen een wat mooiere koeler en heatsinks op het geheugen, daardoor zal die iets verder OCen, maar of dat de meerprijs waard is?
Link naar reactie
Bedankt voor jullie advies, Ik ga toch wachten op de Hercules 3DProphet 9900Pro die komt begin oktober 2003 dan als ik nu een 256MB DDRII neem van Hercules ATI Radeon 9800Pro is die over 1 maand weer oud dus ik wacht gelijk als die er is neem ik de 9900Pro van ATI onder Hercules. Is der al wat bekend van de eigenschapen? En ik had gehoord dat die Core 450Mhz heeft en DDR is op 750Mhz maar gebruikt de 256MB ook DDRII?
Link naar reactie
Waarom wil je een Hercules? een ATI R360 (wat jij Radeon 9900 noemt) Pro 256mb van Hercules zal waarschijnlijk 650 Euro gaan kosten, een van Club-3d een stuk goedkoper. Overigens is het helemaal niet zeker dat die kaart in Oktober al in nederland te krijgen is, dat is maar de vraag, de kaart is nog niet eens aangekondigd. Ik zou gewoon de aankondiging van de R360 en de NV38 afwachten en kijken welke het snelste is van het najaar, en dan tegen November een kaart kopen. Wil je meer weten volg dan deze topic: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=93853&start=120 Edit: Ben je soms hardleers? ik heb dat al eerder gezegd tegen je in deze topic: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=99337
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...