Ga naar inhoud

Videokaart maakt rare geluiden!?!?


Aanbevolen berichten

heb je ook andere fans in je kast zitten die eventueel gaar kunnen zijn? anders even fan per fan afkoppelen en dan kijken of het geluid weg is. het kan echter ook je cpu fan of je mobo fan zijn. mocht het idd je vga-koeler zijn dan kun je of een nieuwe koeler bestellen bij je fabrikant (ervan uitgaande dat je garantie hebt) of je koopt een passieve koeler van zalman of zo. ik hoor wel wat je gedaan hebt en hoe verder.
Link naar reactie
[quote:82ee8eec18="HardTrance"]Sinds 2 weken maakt (waarschijnlijk) de koeling van de vga kaart een heel raar hard zoemend geluid wanneer ik de pc opstart en na ongeveer 1 minuut verdwijnd het weer ! Hoe kan dit en hoe kan ik het verhelpen want het is behoorlijk iri ?![/quote:82ee8eec18]Ik had hetzelfde probleem. Nu nergens last meer van (waarschijnlijk omdat de pc nu wat vaker aanstaat. Tis wel verrekte irritant om te horen. Kijk dus ff of je nog garantie hebt.
Link naar reactie
[quote:97fec74dd6="HardTrance"]Sinds 2 weken maakt (waarschijnlijk) de koeling van de vga kaart een heel raar hard zoemend geluid wanneer ik de pc opstart en na ongeveer 1 minuut verdwijnd het weer :-? ! Hoe kan dit en hoe kan ik het verhelpen want het is behoorlijk iri :wink: ?![/quote:97fec74dd6] ik zal het wel in de gaten houden ik heb t ook gehad met een tnt2 ultra deluxe, moest er een nieuwe koeler op
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...