Ga naar inhoud

Ati Radeon 9600 PRO


Aanbevolen berichten

[quote:632ce85da7="sinan"][quote:632ce85da7="ruco"]als het de zelfde prijs is pc 3200 anders pc2700[/quote:632ce85da7] Let wel op, de Barton 2500+ draait 333, en de PC2700 ook geloof ik, dus ze lopen gelijk...[/quote:632ce85da7] Als PC3200 hetzelfde kost, moet je zeker die pakken... ook al ga je niet overclocken, het is misschien ook nog beter toekomst gericht ;)
Link naar reactie
[quote:8e5611a429="Black Shadow"][quote:8e5611a429="sinan"][quote:8e5611a429="ruco"]als het de zelfde prijs is pc 3200 anders pc2700[/quote:8e5611a429] Let wel op, de Barton 2500+ draait 333, en de PC2700 ook geloof ik, dus ze lopen gelijk...[/quote:8e5611a429] Als PC3200 hetzelfde kost, moet je zeker die pakken... ook al ga je niet overclocken, het is misschien ook nog beter toekomst gericht ;)[/quote:8e5611a429] Okey, ik ga voor de PC3200 en dan beetje met timings kloten en het komt goed;) En de HD, ik denk dat ik een WD neem. €89,00 Maxtor 80GB U133 7200 (U133, geen cache) €99,00 WD 80GB U100 7200 8MB Cache (U100, wel cache)
Link naar reactie
[quote:6f1bd5f47d="Black Shadow"]Hebben ze geen Maxtor 80GB mét 8MB cache? daar zou ik persoonlijk voor kiezen... maar WD is ook een goed merk ;) en btw, die Maxtor wat je wilde vervangen heeft 2MB cache, niet geen cache :)[/quote:6f1bd5f47d] Nee die hebben ze niet, ik wou die ook, hadden ze niet, dus maar geen 8mb cache, maar nu zit ik te denken, maxtor of wd ?
Link naar reactie
Als je niet al te veel games speelt ben ik het wel met Diniz eens, dan is een Radeon 9600 PRO een prima kaart, ik vond hem alleen aan de dure kant voor 199 Euro. voor dat geld heb je zoals ik al eerder vertelde bijna een radeon 9700 bij een andere winkel. Omdat je perse bij deze shop wilt kopen is de 9600 pro geen slechte keuze. wat de Hardeschijf betreft, ik heb een Maxtor 80GB met 2mb cache, en een Maxtor 80gb met 8mb cache. De 8mb cache versie is nauwelijks merkbaar sneller, echter als hij maar 10 euro duurder is zou ik het wel doen.
Link naar reactie
/misschien ben ik nog niet te laat! 8) Ik zie dat die voeding standaard meegeleverd wordt met de kast, maar ik kan niet vinden van welk merk. Ik zou aanraden om een merk-voeding te kopen zoals Enermax, Antec, CTW e.d. en dan van 350Watt. Deze zijn stabieler en maken minder lawaai dan de gemiddelde no-name voeding. En zo veel geld kosten zo ook niet. Verder mooi systeem. Ik zou echter als je pc3200 hebt nooit te verleiding kunnen weerstaan om de Barton op 9,5*200 te zetten ipv 11*166. Dit kun je toch nauwelijks overklokken noemen maar geeft een aardige performance-boost :D
Link naar reactie
[quote:b54e865a3d="Baxcorp"]/misschien ben ik nog niet te laat! 8) Ik zie dat die voeding standaard meegeleverd wordt met de kast, maar ik kan niet vinden van welk merk. Ik zou aanraden om een merk-voeding te kopen zoals Enermax, Antec, CTW e.d. en dan van 350Watt. Deze zijn stabieler en maken minder lawaai dan de gemiddelde no-name voeding. En zo veel geld kosten zo ook niet. Verder mooi systeem. Ik zou echter als je pc3200 hebt nooit te verleiding kunnen weerstaan om de Barton op 9,5*200 te zetten ipv 11*166. Dit kun je toch nauwelijks overklokken noemen maar geeft een aardige performance-boost :D[/quote:b54e865a3d] Nee nee, je bent niet te laat;) Ik koop hem pas vrijdag avond, vrijdag ochtend een belletje zodat ze alles apart gaan zetten;) Ik zal als ik bel ook eens vragen voor hoeveel ze me een andere voeding geven, ik denk gewoon normale prijs en dat ik de no-name voeding alsnog erbij krijg. Eindelijk iemand die het een mooi systeem vindt. (heb zoveel klachten gehad :( )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...