Ga naar inhoud

geen beeld


Aanbevolen berichten

ik heb gisteren de beamer van mijn pa op mijn computer aangesloten als beeldscherm. en toen had ik gewoon beeld en kan ik dus ook bij alle instellingen. maar als ik mijn flatpanel wil aansturen wil hij niet. hij ziet hem niet. je kan hem echt niet aansturen. ik vind het erg vervelend. ik heb eindelijk een niewe computer gekocht 2 weken geleden kan ik er niks mee :evil:
Link naar reactie
Jongens, ik heb zo ongeveer hetzelfde probleem, plotseling. Ik zette laats mijn pc aan, gewoon net als elke dag, maar ik had de monitor in een andere pc zitten, daar was ik nl. ff mee bezig. Ik plug de kabel weer in mn gewone pc (wat normaal altijd goed ging) en ik zei dat het beeld knippert (het lampje, dus geen beeld). Ik start opnieuw op (sorry: ik heb WinXP home en als monitor een 14" CRT van Tulip, en als videokaart een XFX GF4MX440-SE). XP start op, ik zei het logo met dat balkje, dan wordt het beeld zwart, als het aanmeldingsscherm hoort te komen (ik ben de enige gebruiker dus hij start door). Ik hoor het opstart melodietje, en hij ratelt gewoon, net als normaal. Alleen met knipperend lampje = geen beeld. Ik start opnieuw op, in veilige modus,, log in als "Alexander", gaat goed, resolutie is net als normaal 1024*786. Ik herstart, in VGA modus (640*480 8 bits), gaat goed. echter als ik m op 32 bits zet gaat het al mis, het beeld valt weg en lampje knippert. Ik vind het raar, het probleem is zo plotseling. Bij probleem oplossen, met als probleem "Ik kan m niet hoger dan 640*480 8 bits instellen" kom ik ook niet verder. Als ik, is een van de tips, de hardware versnelling balk geheel naar links zet en op OK druk, weer geen beeld etc. Ik heb de laatste drivers, al een tijdje zonder enkel probleem. Waar dit vandaan komt is me echt een raadsel. Hoe kan dit? en wat isde oplossing? Ik hoop dat julie mij (en misschien zo ook ruco) kunnen helpen. Alexander
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...