Ga naar inhoud

geen beeld


Aanbevolen berichten

[quote:9010f7d43e="ruco"]weet niemand wat het kan zijn? zou het kunnen helpen als ik windows 98 instaleer in plaats van XP?[/quote:9010f7d43e]Maakt weinig verschil uit denk ik. Draai eens [url=http://www.bootdisk.com][b:9010f7d43e]DOS[/b:9010f7d43e][/url] of Linux in de vorm van [url=http://www.knoppix.nl/][b:9010f7d43e]Knoppix[/b:9010f7d43e][/url] vanaf CD. Heb je de RADEON 9700 ook zijn eigen stroomtoevoer gegeven?!
Link naar reactie
ja de raedon heeft stroomtoevoer ik heb de drivers van mijn mobo geinstallerd en ook de nieuwste van mijn 3d kaart en ook geprobeert met die van de cd ook heb ik de omega drivers geprobeert maar nog steeds alleen beeld in veilige of vga modus :evil: Ik heb beeld tot en met het windows opstartscherm Waarvoor moet ik dos draaien heb ik gedaan daar heb ik gewoon beeld?
Link naar reactie
ik had juist net een schone instalatie van xp en dat deed hij het maar nadat ik de drivers instaleerde niet daarna op een andere partitie nog een keer windows xp geinstaleerd weer geen beeld nadat ik de drivers instaleerde. ik heb ook verschilende drivers geprobeert. ik word echt gek :evil: ik weet niet meer wat ik kan doen. hij heeft beeld tot en met het windows opstartscherm.
Link naar reactie
Wat krijg je te zien? Gaat het monitor uit of blijft die aan en krijg je gewoon zwart beeld? Als je monitor uitgaat kan het zijn dat windows een resolutie wil toepassen wat je monitor niet aan kan. ff een vraagje voor de andere mensen met xp: zou je voor ruco ff de toetsdrukken kunnen posten om de resolutie en de vernieuwingsfrequentie lager te zetten? (bijvoorbeeld: rechter muisknop en druk dan op E voor scherm eigenschappen)
Link naar reactie
ik weet wel hoe je alleen met toestenbord je resolutie kan veranderen, namelijk zo: als de pc helemaal is opgestart, als ie dus nix meer doet, contextmenu-knop indrukken(+loslaten) en dan 1x pijl naar boven ENTER, nu heb je eigenschappen van beeldscherm dan shift+ctrl+tab (ctrl+tab is 1 tabblad vooruit, shift erbij dus 1 achteruit), dus dan kom je in tabblad instellingen, en de balk van de resolutie hoogte heeft ook meteen de focus, dus links drukken om de resolutie lager te zetten, en dan ENTER, -- leijer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...