Ga naar inhoud

geforce4 probleem???


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een systeem van AMD 1800+,Sis videokaart en geluidskaart, WINXP ... Ik heb laatst een videokaart van NVIDIA geforce4 MX440SE gekocht. Maar ik heb die onboard SIs videokaart niet kunnen uitschakelen. Met deze geforce4 lukt het me niet om spelletjes te spelen zonder dat mijn pc vastzit. vandaag gaat hij ook automatisch het beeldscherm uitschakelen ook al als ik geen spelletjes speel. Komt het misschien doordat ik die onboard videokaart nog niet uitgeschakeld heb? Of is er een ander probleem???
Link naar reactie
[b:3cfc9a9ae5]De computer is opnieuw opgestart nadat deze onverwachts werd afgesloten. Microsoft Windows heeft een mogelijke apparaatstoring ontdekt. Het stuurprogramma voor het weergaveapparaat kan de opbouwbewerking niet voltooien. Vertel Microsoft over dit probleem. Het weergavestuurprogramma voor NVIDIA GeForce4 MX 440 lijkt verantwoordelijk voor de instabiliteit van het systeem. Handtekening van het fout: szAppName : Drivers.Display szAppVer : 10DE0171A300000000 szModName : nv4_disp.dll szModVer : 6.14.10.4524 Offset : EB4C06EA [/b:3cfc9a9ae5] Deze fout wordt gegeven nadat hij opgestart heeft... :(
Link naar reactie
Niets helpt :( Ik heb mijn pc zelfs geformatteerd maar toch blijft het probleem. Hij gaat de monitor uitschakelen als ik een spel wil spelen en soms gaat de monitor vanzelf uit ook al doe ik niets. Ik heb de kaart ook op een andere pc geprobeerd en daar doet hij ook dezelfde. Dus het zit aan de kaart. Maar wat is er met de kaart eigenlijk? Ik heb hem niet eens lang gebruikt. Weet iemand een oplossing?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...