Ga naar inhoud

modificatie van radeon 9500 128 mb


Aanbevolen berichten

jepz had ik ook al tegen hem gezegt op msn maar sindskort krijg je deze tekst [quote:6595f35bd2]IF YOU GOT HERE DIRECTLY FROM A LINK ON ANOTHER SITE, YOU WILL NOT FIND ANY LINKS TO THE OMEGA DRIVERS IN THIS PAGE, YOU MUST ENTER THROUGH THE MAIN SITE TO BE ABLE TO DOWNLOAD THEM:[/quote:6595f35bd2] en eerst kwam je gewoon gelijk bij de drivers
Link naar reactie
[quote:ea406102b4="koene"]bij apparaat beheer staat nu radeon 9700/9500 en radeon 9700/9500 Sec. Is dit goed? Koen[/quote:ea406102b4] Staat in de FAQ: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=75962 [quote:ea406102b4="FAQ"][b:ea406102b4]* Ik heb een Ati Radeon kaart en ik zie in Windows bij apparaten beheer 2 videokaarten staan, hoe kan dat? [/b:ea406102b4] Dat is normaal, ik geef als voorbeeld de Radeon 9500 en 9700. Als het goed is staat er dan bij apparaten beheer onder het kopje beeldschermadapters het volgende: - RADEON 9700/9500 SERIES - RADEON 9700/9500 SERIES Secondary Dit komt omdat de ATI Radeon kaarten 2 beeldschermen tegelijk kan aansturen. ATI heeft er voor gekozen dat Windows de videokaart om die reden 2 maal ziet ipv 1 maal De eerste is voor uw primaire display. De 2e voor uw secondaire display. Tijdens het instaleren van nieuwe drivers zal Windows dan ook voor beiden de drivers instaleren en het zelfde geld bij deïnstalleren, niets om zorgen over te maken dus. [/quote:ea406102b4]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...