Ga naar inhoud

Instellingen Radeon 9700


Aanbevolen berichten

Heb net nieuwe videokaart geinstalleerd, de Sapphire Radeon 9700. Heb 3DMark01SE er overheen laten lopen en dat viel ff tegen: 10000 punten met mijn Ti4200 kaart, naar 11500 met de Radeon 9700. De pc is geformateerd, heb de Nvidia drivers verwijderd, de laatste Catalyst drivers geinstalleerd. De kaart wordt weergegeven als een Pro versie trouwens, maar dat terzijde. Benieuwd naar de mogelijkheden, heb ik het spel Vietcong geinstalleerd. Na ongeveer 1min. begon het beeld te flikkeren en kreeg ik last van artifacts? Hoe voorkom ik dit? Heb niks overgeclockt, of veranderd aan de instellingen in zowel de bios als de kaart.
Link naar reactie
Maar hoe zit het dan met de artifacts, gaan die dan ook weg? heb trouwens eerst maar even de standaard meegeleverde driver geinstalleerd, want ik geen ATi scherm in eigenschappen voor beeldscherm. Zal de omega driver proberen, maar dat wordt helaas niet eerder dan vanavond. Moet jammer genoeg nu naar de kermis en een aantal biertjes achterover gooien, bah :wink:
Link naar reactie
Ik heb idd geen bios flash gedaan, lijkt me ook niet nodig, .....toch? ik heb nu de omega drivers geinstalleerd, kijken of ie nu wat stabieler loopt. Ik heb een 350 watt voeding, en een casefan. De kaart wordt idd warm, maar kan hem nog gewoon aanraken, zonder 3e graads brandwonden te krijgen. waar die artifacts vandaan komen weet ik ook niet, misschein iemand daar een verklaring voor heeft?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...