Ga naar inhoud

laptop kopen (wat voor videokaart??)


Aanbevolen berichten

ik wil dus via mn overuren/vakantieuren via mn werk een leuke laptop aanschaffen. nu hoeft deze niet ''top of the bill'' te zijn, maar moet toch een beetje goed met games omkunnen gaan... nu ben ik zelf al eens op zoek gegaan, maar bij veel modellen zijn het allemaal geintegreerde videokaarten op het mobo. wat voor eisen ik er aan stel; - redelijk snel, dus ze moeten wel iets kunnen presteren in recentere games (niet de hele zware, maar eens een leuke game op de bank spelen moet mogelijk zijn) normale ''zware'' games doe ik wel op mn desktop, maar eens een leuk spel spelen op de bank of in de tuin lijkt me ook wel handig... laten we het dan hebben over games die meer dan een jaar oud zijn ofzo... ik zie veel geintegreerde videocontrollers icm celly cpu's, echter zijn veel lapjes waar een p4 inzit wel uitgerust met een ''zwaardere'' videokaart.. maar is er nergens waar je bijv een celly 2.0GHZ met een leuke radeon kan kopen bijv??? - wie weet waar ik een goedkoper celly systeem kan krijgen icm met een goeie videokaart??? - wie weet waar jezelf laptops samenkan stellen qua configuratie. mijn maximale prijs die ik wil uitgeven??? rond de 1000-1100 euro ongeveer...
Link naar reactie
[quote:5a1aa62c22="Red Dragon"]zitten wel veel vragen bij die in Hardware Anders horen, om je videokaart vraag maar te beantwoorden Ga voor een Radeon 9000 Mobilty en als je hem kan vinden en betalen een Radeon 9600 pro mobility 128mb[/quote:5a1aa62c22] jah ok, maar crossposten doen we niet aan he :wink: heb al zitten zoeken naar een 9600 pro mobile, maar kan er geen enkele vinden met die kaart, dat is het hem juist....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...