Ga naar inhoud

geheugen op ati radeon 9500


Aanbevolen berichten

hoi allemaal , ik heb toenet de laatste ati radeon 9500 gehaald bij mycom Apeldoorn :D . Nu vraag ik me af of het geheugen wat er op deze kaart zit goed overclockbaar is: het is infineon hynix geheugen heb ik op de geheugenplaatjes gelezen. Infineon DDR sgram Het serial-number wat op het geheugen staat is: HYB25D128323C- 3.3 A 0248-SUU 49891 Alvast bedankt P.S: bouwen hem er zaterdag in omdat we dan ook de dvd brander krijgen 8)
Link naar reactie
Soms zitten er op een kaart geheugenchips die een hogere frequentie aankunnen zoals het voorbeeld van de 9500 ATI die standaard 275 core en 270 memory doet; 3.6 ns was genoeg geweest? Het 3.6 ns geheugen is gespecificeerd op 275 mhz maar dat wil niet zeggen dat OC onmogelijk is; "give it a try" en lees ook de FAQ van RD. NB: 5.5 ns = 166 mhz 4 ns heb ik gezien op jkaarten met 200 en 250 mhz memoryspeed 3.6 ns = 275 mhz 3 ns is 325 mhz please correct me if I'm wrong
Link naar reactie
[quote:d173bae505="remon12"]zou het trouwens slim zijn om een andere vga koeler erop te zetten om hem nog verder te overclocken? Een zalman ofzo? Heb trouwens een sapphire[/quote:d173bae505] Wat is slim? Heb je de grens van je core al op gezocht om te kijken hoever hij wil... Die van mij wil met de standaard cooler op 405MHz lopen... Ik heb zelf ook een radeon 9700, en mijn score is toch ook niet misselijk? Maar als je nog verder wilt ocen kan je er wel een andere cooler opzetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...