Ga naar inhoud

Raar beeld radeon 9700


Aanbevolen berichten

Sinds gister is er iets heel vreemds aan de hand. gister stoote mijn vriendin tegen de computer met de stoel en toen resette hij. toen hij in windows wou terug keren had ik geen beeld meer. in veilige modus had ik wel beeld en kreeg ik te horen dat er een grote fout in de omega drivers had plaats gevonden. weer op nieuw opgestart en toen weer het zelfde probleem maar toen resette de comp zich zelf na een halve minuut zwart beeld. ik heb nu een schone windows instalatie en overal de drivers van geinstaleerd en windows start nu gewoon op. maar zodra ik iet grafisch opstart krijg ik weer dat zwarte scherm en reset hij automatisch weer na een tijdje. ook heb ik al gehad dat ik een heel raar beeld kreeg tijdens 3dmark2003 en als je dan op esc druk kom je gewoon weer in XP en is er niets meer aan de hand. sorry als het een beetje onduidelijk is. ik hoop dat jullie me weer eens kunnen helpen. alvast bedankt Willy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...