Ga naar inhoud

probleepje! deze score klopt niet!


Aanbevolen berichten

ik heb een best wel goede pc (zie mijn sig) en mijn kaard is ook redelijk goed overclockt maar toch is mijn 3d mark 03 score 2885 3d marks dit moet volgens mij niet kloppen!! hoe valt er een betere score te behallen?? ik heb in mijn driver settings alles al op best peformance gezetm maar dat mocht niet veel baten ongeveer 200 3d marks scheeld dat dit is dus super weinig allemaal en daar ben ik niet blij om! ik zie mensen met een veel slechtere pc die 2000 3d marks meer halen als ik wat is er mis? alle tips zijn welkom! met vriendelijke groet vincenzo
Link naar reactie
  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Simpel, had je gewoon een echte videokaart moeten kopen ;) het is een vrij normale score: http://www.tomshardware.com/graphic/20030311/geforcefx-5600-5200-15.html Onthoud alleen wel even dat de score tegenwoordig lager kan uitvallen doordat 3Dmark patch 330 gebruikt, waarin een aantal cheats van nVidia tegen gehouden wordt. Daardoor zou het kunnen dat je lager scoort. Je zou nog de 45.xx driver kunnen proberen, kijken of het dan beter gaat.
Link naar reactie
[quote:00c0d82d77="vincenzo"]ik denken toen ik hem kocht dat het juist een hele goede video plaat was nou hier hoor ik dat het zowat een mx is :'( nou fijn om te weten btw ik draai nu met de aller niewste driver die op 13 augustus is uitgekomen dat moet wel goed zijn ik vind dat dit toch echt te laag is!! misschien meer ideen?[/quote:00c0d82d77]BA weet heus wel wat hij zegt hoor :wink: het ligt echt aan de videokaart maar jah jij kan er waarschijnelijk ook niks aan doen, alleen van die idioten die nog steeds dat soort videokaarten aanraden en dan zeggen dat het de beste is :evil: ik denk dat je bter had gedaan als je de radeon 9700 had gekocht, maar jah dan weet je dat voor de volgende keer. kom het eerst hier vragen :wink:
Link naar reactie
mja maar ik bedeol hij is ook overclockt dan moet ie tog wel hoger kunnen scooren?? volgens dat lijstje haalt mijn kaard niet overclockt nog hoger als mijn overclockt :x :x waarom heb ik deze kaard gekocht nou hierom ik kon kiezen tussen alle mmx jes deze kaard met 100 mb of 200 mb ik neem 200 mb maar in iedergeval kon je ook een non pro 9700 toen in dat lijstje voor de dubbele prijs!! en een pr voor nog meer eerst wou ik die kaard maar pap vond het niet goed ik mocht dat nie dua heb ik deze genomen maar ja als mijn games lekker blijven lopen vind ik het goed het eerste wat in mijn pc moet vervangen worden is mijn kaard but dat zie ik alter wel als die ati 9800 wel is in de aanbieding komt :(
Link naar reactie
Je zou ook eens met leestekens kunnen typen ;) Als je op FM kijkt dan zie je dat de top tussen 2600 en 3400 Mhz op 3264 zit, de eerst volgende op 3075. Er zijn er 5 in de 3000 en de rest zit allemaal richting de 2800. Dat zijn allemaal ge OC'de kaarten en met hele snelle FSB's. Dat is btw met build 330, waar wij ook allemaal mee testen. Met andere builds worden hogere snelheden gehaald, door drivercheating etc.
Link naar reactie
wat beter nederlands spreken mag wel :-? maar radeon 9700 voor de dubbele prijs? of die radeon 9700 is veel te duur of je hebt die geforce fx 5600 voor een leuk prijsje. de radeon 9700 kost iets boven de €200 de geforce fx 5600 256 mb gok ik €180/€200. als je deze voor stel onder de €130 hebt gekocht. heb je een leuke videokaart voor die prijs. maar wat bedoel je eigelijk met 100 mb en 200???? 128 en 256??? jij dacht dat die 256 mb videokaart sneller zou zijn :wink: of heb ik het nou mis. nou die 256mb is alleen een marketing truuk. het heeft namelijk helemaal geen nut. alleen als je veel AA en AF gebruikt, maar daar is die videokaart toch al niet voor geschrikt. met deze videokaart kan je nog wel even door, behalve als je dus AA en AF wil gebruiken, dan zal ik binnekort opzoek gaan naar een nieuwe videokaart
Link naar reactie
je kijkt naar de prijzen van nu kijk is naar de prijzen van 2 maanden geleden en voor mijn nederlands inderdaad ik kan niet tiepen :( dit komt vooral ook omdat ik dyslecties ben en veel fouten maak daar door en over lees tekens i just never use them (sorry) misschien is dit niet zo fijn voor julie ik zou probeeren iets duidelijker te spreeken sorryy!
Link naar reactie
[quote:2c5b13b233="vincenzo"]tog kan ik mij herineren toen ik mijn pc net hat dat ik zo ronfd de 3200 haalde dus ik snap het niet meer ik ga mijn hard disk defragmenteeren kijekn of dit helpt[/quote:2c5b13b233]3200 kan je ook wel halen en ik wil best geloven dat je dat gehaald hebt, maar die 2900 die je nu hebt is dus niet een superslechte score :wink: en hoe het komt dat je opeens iets slechter scored? misschien andere drivers genomen?
Link naar reactie
Je onderschrift klopt niet overigens, er staat FX5600 @ FX5800. Dat is onmogelijk. een FX5600 is een compleet andere kaart als een FX5800 en je kan hem dus nooit @FX5800 hebben draaien. een FX5800 is een stuk sneller. kan je je score link posten? De Score die jij meld is zoals al aangegeven hierboven vrij normaal. leg je er bij neer of koop een betere kaart.
Link naar reactie
Nee de Architectuur van de FX 5800 is geheel anders, geavanceerder. je kan dit niet behalen met een FX5600 door hem simpelweg te overklokken. Van een Fiat maak je geen ferrari door hem te tunen. Kan je niet beter je core en mem speed noteren. want Super Ultra zegt ook niet zoveel. kan je beter in je onderschrift zetten FX5600 @ xxxmhz core / xxx mhz mem
Link naar reactie
[quote:a422e573b9="_nazgul"]het grootste verschil tussen de 2 kaarten is dat de 5800 gebruik maakt van DDRII geheugen en de 5600 gebruikt nog DDR geheugen[/quote:a422e573b9] Dat is niet het grootste verschil Het grootste verschil is dat de FX 5800 gebruik maakt van de NV30 core en de FX 5600 van de NV31 core. De NV30 core is een stuk krachtiger dan de NV31 core. Het verschil tussen die 2 core's is veel groter dan dat DDRII geheugen. zie ook: http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1797&p=2 [i:a422e573b9]The NV31 is a 0.13-micron GPU, and as we mentioned earlier, is a direct descendent of the NV30. The GPU itself can render a maximum of four pixels per clock (four single textured pixels, or two dual textured pixels), making it effectively half of a NV30[/i:a422e573b9]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...