Ga naar inhoud

Asus V9520 Magic zeer slechte framerate


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een nieuw systeem: Pentium 4 2.4 GhZ, 512 MB DRAM, 120 GB Harde schijf en Asus V9520 Magic. Nou heb ik alles eens geinstalleerd en eerst de nieuwste detonator drivers voor kaartje geinstalleerd, daarna 3dmark 2001 gerund, en de score was 4059!!! zeer slecht, nog lager dan met mijn oude systeem met geforce 4 440 MX kaartje!! Hou is dit mogelijk! ik heb ook nog de meegeleverde drivers geprobeerd van asus maar nog steeds zelfde probleem!! kan iemand mij hiermee helpen?! Thnx!! Ivar
Link naar reactie
Hij is door het gebruik van LMA2 sneller als de GF2 Ultra. Dus hij moet wel 7000 tot 10.000 kunnen halen in een beetje modern systeem. Met die FX5200 moet je dat ook wel kunnen halen. Het enige voordeel van die kaart is DX9 support (teminste, iets wat er op lijkt ;) ) Mijn 4000 was met een Tbird 1200 btw met 150 Mhz FSB en SDRAM.
Link naar reactie
Ja ik vond 't antwoord ook al beetje vaag ja, inderdaad, ik HAD een geforce 4 MX in een AMD 1200 MHz schore: ongeveer 5000 nu heb ik geforce fx5200 in een P4 2.4 systeem met windows xp en nu haal ik slechts 4000: zie [url]http://service.futuremark.com/compare?2k1=6917809[/url] kan iemand mij helpen?! ik heb mobo drivers geinstalleerd, alleen er is iets een SM bus controler, waar ik geen drivers voor kan vinden?! in mijn apparaatbeheer staat daar dus nog steeds een vraagtekentje bij, wat is dat eigenlijk die SM Bus controler en waar eventuele drivers te vinden, ik heb een Asus P4P800 moederbord. Thnx
Link naar reactie
De Asus V9520 Magic-T GeForce FX 5200 is maar iets sneller dan een GeForce 4 MX 440, slechte upgrade dus. Lees o.a.: http://www.amdzone.com/articleview.cfm?articleid=1279&page=6 [quote:6808529ed5]In short, nVidia has delivered an acceptable replacement for the Geforce4 MX series. Think of this card as a Geforce4 MX440 with DirectX 9 support. That should give you a good idea of how its performance stacks up, and speaks well of the new features it has.[/quote:6808529ed5] Je score zou echter wel hoger moeten zijn dan wat je nu hebt, je hebt tenslotte ook een snellere CPU dan voorheen. staat Anti-Alaising en Anisothropische filtering wel uit?
Link naar reactie
[quote:a7d3b11407="General X"]Ik heb het even doorgelezen en ja die staan uit. [/quote:a7d3b11407] Hoe weet jij nu of Anti-Alaising en Anisothropische filtering bij hem uit staan :-? [quote:a7d3b11407]Maar wat ik dacht ergens gelezen te hebben dat 3D mark 2001 de DirectX 9 nietzo leuk vond!? ik geloof zelfs op hun site! Nog en klein vraagje heb je de patch geinstaleerd? is hij dus BUILD 330? kan het ook zijn dat hij niet herkent wordt.[/quote:a7d3b11407] Zonder build 330 start 3dmark2001se niet eens op met DirectX 9. DirectX 9 is helemaal geen probleem voor 3dmark2001se. Wat word er niet herkent?
Link naar reactie
Ik ben helaas niet bekend met de 45.23 drivers. Probeer het volgende: ga naar de eigenschappen voor je beeldscherm Kies tabblad " instellingen " en druk daar op Geavanceerd. vervolgens ga je naar het tabblad met de naam van je videokaart. hier heb je Direct3d Optie's Bij deze optie's moeten o.a. Anisothropische filtering en Anti-Alaising staan. Deze moeten uit. Zie ook: http://www.tomshardware.com/graphic/20030818/detonator-02.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...