Ga naar inhoud

beeldkwaliteit


Aanbevolen berichten

Ik zou ook eens graag willen weten hoe de beeldkwaliteit is als ik een DVD wil afspelen op de DVD-speler in de computer en dat met de S-VHS aansluiting van de videokaart naar mijn TV overbreng en dus dan de film op TV ga bekijken. Is de beeldkwaliteit dan kwalitatief het zelfde als een stand-alone DVD-speler of is het van een mindere kwaliteit wat ik vaak hoor. :oops:
Link naar reactie
[quote:4ec7853630="sammy100"]Ik zou ook eens graag willen weten hoe de beeldkwaliteit is als ik een DVD wil afspelen op de DVD-speler in de computer en dat met de S-VHS aansluiting van de videokaart naar mijn TV overbreng en dus dan de film op TV ga bekijken. Is de beeldkwaliteit dan kwalitatief het zelfde als een stand-alone DVD-speler of is het van een mindere kwaliteit wat ik vaak hoor. :oops:[/quote:4ec7853630] Ik vind het van inferieure kwalitiet, ik heb zelf een standalone 5.1 homecinema set en met die set is het beeld op mijn 100hz 82cm breedbeeld veel beter dan dmv de tv-out van de computer. enige voordeel van de tv-out op de computer is Divx/Mpeg4 films kijken. Persoonlijk zou ik voor DVD kijken gewoon een stand alone speler kopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...