Ga naar inhoud

Na stand by beeld niet meer beeldvullend!


Aanbevolen berichten

Denk zelf dat het een probleem van je monitor is, om daar achter te komen moet je even een andere beeldscherm testen. ps. Probeer wat meer aandacht te besteden aan je post, ze zitten bomvol schijffouten en zo nu en dan afkortingen die men doorgaan alleen in MSN berichten gebruikt en SMSjes. Schrijffouten maken doe ik ook maar je kan ook overdrijven.
Link naar reactie
het was inderdaad mijn monitor. Op een ander systeem deed hij dat ook. En over die schrijffouten, ik had toen weinig tijd om er naar te kijken want er kwamen ook ondertussen weer andere berichten binnen en ik was ondertuseen ook nog een spel aan het spelen. Zal erop letten, ik heb trouwens helemaal geen MSN en ook geen mobieltje :o . PS heb je je plaatje en je plaatsnaam verandert of ben jij een andere RED Dragon (Moderator)?
Link naar reactie
Ik ben de zelfde [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/profile.php?mode=viewprofile&u=7033]Red Dragon[/url], er is maar 1 Red Dragon Moderator met meer dan 10.000 posts. Het werd na een jaar tijd voor een nieuwe Avantar :) Als je een spel speelt of druk bent met andere dingen moet je die zaken eerst af ronden, je kan daarna rustig een post intikken zonder al te veel schrijffouten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...