Ga naar inhoud

beeldscherm gaat niet meer aan na standbystand


Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een probleem namelijk als ik mijn computer een tijdje laat aan staan bij het downloaden dan wordt het beeldscherm donker en gaat dus in de standby stand als normaal. als je normaal dan weer het beeldscherm aan wil zetten beweeg je de muis of een knop op het toetsenbord maar in mijn geval komt ie dan niet meer aan en niks helpt je moet hem dan echt uit zetten en de stroom er na 5 minuten weer op zetten weet iemand toevallig wat je eraan kan doen? alvast bedankt groeten christiaan
Link naar reactie
meschien een simpele oplossinh, maar zet gewoon de standy uit! :o [quote:384a716a18]wordt het beeldscherm donker [/quote:384a716a18] dat houdt niet in dat hij in stand by gaat waarschijnlijk gaat alleen de monitor uit, en als jij dan bijvoorbeeld de muisbeweegt geeft de videokaart geen siganaal dat de monito weer aan moet. (je kunt horen als je systeem in stand by gaat want dan gaan er een stel ventaltoren uit)
Link naar reactie
bedankt voor het antwoord general x nog even een paar vraagjes [quote:bdb59d769b="General X"]meschien een simpele oplossinh, maar zet gewoon de standy uit! :o [/quote:bdb59d769b] waar kan ik dat doen? [quote:bdb59d769b] en als jij dan bijvoorbeeld de muisbeweegt geeft de videokaart geen siganaal dat de monito weer aan moet.[/quote:bdb59d769b] betekent dat dan dat je videokaart kapot is? in iedergeval bedankt groeten christiaan
Link naar reactie
I denk niet dat de viedeo kaart kapot is aamr dat eerder windows geen signaal maaer geeft, dus e instellingen fout zijn. Als je WIN XP hebt met in configuratiescherm de optie [b:4be466be00]catogorieweergave[/b:4be466be00] hebt aanstaan moet je het volgende doen: [b:4be466be00]Configuratiescherm>Prestatie en Onderhoud>energiebeheer[/b:4be466be00] (geen catogorie weergaven dan is het [b:4be466be00]ConfiguratieScherm>Enegrgiebeheer [/b:4be466be00]) daaar staan de opties wanneer wat uit moet gaan, pak de optie die je wil, altijd aan zou ik aanraden.
Link naar reactie
ben ik weer want ik heb nu die functies uitgezet zodat het beeldscherm neit meer in de standby modus gaaat maar als ik hem nu een tijdje weer laat aan staan dan gaat het beeldscherm weer uit en kan ik hem weer niet aan krijgen (soms doet ie dat en soms ook niet). weet iemand wat hier aan de hand is? alvast bedankt groeten christiaan
Link naar reactie
ja je bios instelingen! heb pas ook dat probleem opgelost bij iemand anders! Als je niet zelf in de bios wilt of het niet lukt mail mij even het type en het merk dan kijk ik wel wat ik kan doen! PS in de Bios moet je onder ket kopje "powermancment" of iets in de trand van " Asvanced power system" iets in die richting moet het zijn!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...