Ga naar inhoud

Radeon 9700 non pro, waar nog te verkrijgen?


Aanbevolen berichten

[quote:fda8bb873d="Red Dragon"]Je kan op tweakers wel zien wanneer de prijs voor het laatst is bijgewerkt, pak dan de meest actuele.[/quote:fda8bb873d] Bel Memo op : die stonden gisteren op de PC Dumpdag in AMsterdam. Ik heb een 9500 pro gemist, de laatste werd net oor mijn neus weggekaapt. Ja hij was 1 minuut eerder bij de stand :evil: :evil: Liefhebbers : om 13:30 uur hadden ze nog 10 stuks 9500 non-pro staan voor 139 euro en 6 stuks 9700 non pro voor 199 euro. (allemaal retail Sapphire 128 MB) Dus memo bellen misschien hebben ze ze nog.
Link naar reactie
Heb bij de winkel toch voor de zekerheid de gegevens van de kaart opgevraagd. Als het dat is wat ik in gedachten heb, dan bestel ik hem. Ik heb btw een 350 watt voeding in de kast zitten, neem aan dat dat voldoende is voor deze kaart. Merk weet ik niet zo uit mijn hoofd, maar tis iig niet een merk die hier altijd aanbevolen wordt.
Link naar reactie
Ik heb de kaart besteld, als het goed is heb ik hem donderdag of vrijdag in huis. Is het misschien verstandig, om de pc te formateren voor ik de kaart erin zet. Kan ATi tenminste met een schone lei beginnen. Of misschien juist andersom: de kaart erin, en voordat ik de drivers ervan installeer, de handel formateren? Eigenlijk staat er genoeg shit op, dus een goede schoonmaak beurt is zowiezo niet weg, maar wanneer kan ik dat het beste doen?
Link naar reactie
Ja ik geloof dat ik dat maar doe. Heb ik eindelijk weer eens wat te doen dit weekend :wink: Welke drivers kan ik het beste gebruiken, de standaard meegeleverde drivers, of kan ik net zo goed de laatste drivers downloaden en deze dan installeren? Nou ik hoop dat dit zo'n beetje de laatste vraag was wat betreft de Radeon 9700, als ik me dit weekend weer meldt dan is er waarschijnlijk wat niet goed gegaan. Maar laten we daar maar niet van uitgaan. In ieder geval bedankt voor de reply's
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...