Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

nee, dat kun je niet zien aan de gpu, er zijn wel revisies van gpu's, maar de 9700 die jij hebt is de nieuwste revisie, aangezien ze dat nu allemaal zijn en bijna uitverkocht zijn. Je kunt dus niet zien aan de gpu hoe hij overklokt. Iemand die ik ken had een radeon 9500 op 520Mhz core en een 9700 op 'maar' 460Mhz, dit was dus een oudere revisie...
Link naar reactie
Dat de core's verschillen zoals BA aangeeft is alleen in het begin maar zo, als de videokaart net uit is, soms in een later stadium ook, ik denk dan aan de GeForce 2 ti, over het algemeen kun je niet op zoek gaan naar een bepaalde core, je moet gewoon geluk hebben of/en extra zware cooling op je videokaart zetten wil je ver overklokken
Link naar reactie
Ik weet niet zeker RD, maar met een vapo 20Mhz meer halen dan jouw kaart, ook al zou het een slechte zijn...jouw kaart is 1.5v, die andere was 1.8 met onder 0 koeling... :wink: Die andere kaart die hij op 520Mhz had, was een niet te modden 9500. Met precies dezelfde koeling...Ik denk dus dat er wel degelijk verschil is in kaarten, in een iets nieuwere en oudere revisie, maarja, dit wordt toch een nutteloze ja/nee discussie, dus ik zal nog wat info zoeken :P :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...