Ga naar inhoud

Zwart/wit beeld van computer naar tv


Aanbevolen berichten

Ja ongeveer. In de video kaart zit en s-video aansluiting. daar sluit je een klein stukje draad op aan met aan de ene kant s-video en aan de andere kant een tulp. vanuit de tulp trek je een draad naar je tv en sluit je aan op het av blokje (AV blok = een blok die je op je AV aansluit en waar 3 tulp aansluitingen in zitten). bij mij en een vriend van me werkte dit ook Wat het ook kan zijn is dat de instellingen van je videokaart denkt dat je tv een NTCS is inplaats van een PAL g of een PAL b is.
Link naar reactie
Ik heb: Windows XP Home Edition Nederlands Intel Pentium 4 2.4 GHZ Raedon 9700 + TV-Out Ik heb m'n computer op de TV aangesloten met een converter van S-Video naar Tulp. Maar ik heb nog steeds een grijs getint beeld. Ik heb al vanalles geprobeerd maar niets helpt. Hiervoor had ik een Nvidea GeForce 2 64MB + TV-Out. Bij deze kaart had ik hetzelfde probleem. (hetzelfde aangesloten) Maar met deze kaart kon ik TV-Tool gebruiken. En door de optie Collor Carrier voluit te zetten kreeg ik gewoon goed beeld. Dus als er nou een programma was om voor Raedon kaarten de collor carrier hoger te zetten zouden we gewoon beeld krijgen. Helaas heb ik zo'n programma nog niet gevonden :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...