Ga naar inhoud

Waarom niet Full Screen?


Aanbevolen berichten

[i:656ffc0c51]Na allerlei FAQ's te hebben gelezen ben ik er nog niet uit:[/i:656ffc0c51] Beelden vanaf mijn pc kunnen alleen [b:656ffc0c51]'windowed'[/b:656ffc0c51] op mn TV verschijnen. Resolutie staat op 1024x768 en videokaart is GeForce 4 MX 440-SE 64Mb DDR. Wanneer ik bijv. WMP 9 als window open en ALT+ENTER gebruik, verspringt het beeld van mijn TV naar mijn monitor... En dat vind ik dus niet fijn. How can help me out?
Link naar reactie
ik neem aan dat je dit gedaan hebt: je drivers update. Wat een optie is om de resolutie op 800x600 te zetten dat doet ie bij mij outomatch als ik de tv plug erin stop. (mechien ondersteund je TV of PC 1024x800 niet) Is dit alleen als je een DVD wilt afspele?? en: ik dachtt dat de GF 4 MX serie Twinvieuw ondersteunde (zelfde beeld op tv en monitor) ook zou ik maar ens flik gaan zoeken in de opties van nvidia daar staan veel dingen in die meschien wel werken. (ik heb zelf probleem niet daarom weet ik niet welke je precies moet hebben)
Link naar reactie
[quote:5d39422dc3] Wat een optie is om de resolutie op 800x600 te zetten dat doet ie bij mij outomatch als ik de tv plug erin stop. (mechien ondersteund je TV of PC 1024x800 niet) [/quote:5d39422dc3] TV en PC ondersteunen beide 1024x768... [quote:5d39422dc3] Is dit alleen als je een DVD wilt afspele?? [/quote:5d39422dc3] Probleem doet zich bij alle mp3 en divx players voor. Bij games (Flight Simulator 2002) is Full Screen géén probleem... :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...