Ga naar inhoud

Open gl beter dan Direct 3d ??


Aanbevolen berichten

Hallo. Hoe kan het dat bij een bepaald spel ( Unreal Tournament ) in dit geval Open gl settings zoveel beter lopen dan Direct 3D Max van mijn monitor is op 1024- 768 is 85 hz . Als je daar unreal mee speelt bij mij online of offline blijf ik enorme frame drops houden 85 tot 30. het is eigenlijk niet speelbaar. En met Open gl speelt het wel erg goed met een steady framerate. Ik snap hier niks van op mijn systeem moet het makkelijk goed kunnen lopen. Ik hoop dat iemand een verklaring heeft en mij misschien kan helpen. Wat specificaties: Amd Athlon xp 2400+ Geforce fx 5600 1024 ddr Moederbord :msi ms 6712 Alvast bedankt :)
Link naar reactie
Als je pc voor de rest geen problemen heeft gegeven dan kan het geheugen best op die snelheid lopen ... Het ligt voor de rest echt gewoon aan UT & de maps die je hebt hoor ! De OpenGL variant was op m'n oude systeem met een GeForce 256 ook een stuk stabieler qua fps en merkbaar sneller. Nadat ik overstapte op een Ati R8500 had ik nog steeds hetzelfde soort verschil tussen Direct3d & OpenGL binnen UT, terwijl ik bij spellen voor de rest nooit zo'n verschil heb opgemerkt.
Link naar reactie
Hmmmz naja dan zal het wel aan ut liggen maar blijf het raar vinden... en jammer want ik ownde een stuk meer met direct 3d :P Maarehh Ik denk dat het te snel lopen van me geheugen wel degelijk problemen oplevert want de computer is simpelweg trager geworden. Ik kan zelfs niet eens over het web surfen en tegelijkertijd een liedje luisteren. Want dat dan gaat het liedje schokken en stotteren
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...