Ga naar inhoud

TV out werkt niet ( ja, Faq gelezen!)


Aanbevolen berichten

Al tijden gebruik ik mijn TV out via een SVHS kabel naar de tv ( SVHS-IN) Opeens werkt het niet meer. Tv beeld blijft zwart. Windows Xp Pro NL. NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 Bij de driver ga ik naar : Geavanceerd/G-Force 2/ N-View Daar is geselecteerd: Kloon. weergave 1 is daar analoog beeldscherm weergave 2 is daar TV PAL-B 1 is standaard. Als ik klik op 'beeldschermen detecteren' zie ik op de tv wel even een flits. dus er lijkt wel wat te gebeuren. Heb kabels uiteraard gecheckt. goed aangesloten. Omdat er zoveel tabs zijn met voor mij onbegrijpelijke settings vraag ik hier: what to do?
Link naar reactie
Dank voor je tip heb dit echter gedaan, maar helpt niet. Ik heb de driver opnieuw geinstalleerd en het werkt weer.. alleennnnn.. Ik heb een inmiddels een 19"monitor ipv 15'" zoals voorheen ( resolutie 1280 x 960 ). Maar op Het tv beeld is het formaat nu niet aangepast. M.a.w: Ik zie maar een gedeelte van wat ik op mijn monitor zie. Hoe pas ik dat aan? Kan die optie nergens vinden...
Link naar reactie
[quote:dd2429aa0f]Als ik het goed begrepen heb kan dat niet met de Gf 2 omdat die geen aparte ramdac heeft, de maximale resolutie die je volgens mij op tv kunt zetten is 800x600 dus je moet je resolutie van je monitor wel aanpassen als je niet op je tv wilt scrollen.[/quote:dd2429aa0f] dank voor je reactie allereerst. Hoe zit het met 'tv tool'? kan die wel de tv resolutie onafhankelijk configureren? lees daar regelmatig over..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...