Ga naar inhoud

Erg lage 3dmark '03 score op nieuwe pc (radeon 9800)


Aanbevolen berichten

ik kan idd mijn Vcore max op 1.6V instellen nu heb ik 3DMark'O3 gedraaid met mijn CPU op 3.06 Ghz (10%oc) en mijn graka op 405Mhz (core) en 351 Mhz (mem) [ipv 378 en 338] dat gaf me een score van 5990! :D (had liever de 6000 behaald maar ja 8) ) nu dreef ik mijn graka nog iets verder op, naar 412 (core) en 358 (mem) maar dat gaf me een lagere score (ergens rond de 44xx) Hoe kan dit. Ik ben zeker dat ik exact de zelfde instellingen heb gebruikt. Ik heb daarna de test opnieuw gedraaid op mijn voorgaande instellingen. (405 - 351) en dit gaf me weer een score van 5981. Is er een mogelijkheid om de temp van de graka te weten te komen? (zonder er een thermometer te moeten tegenplakken :-? ) Voor het ocen van de graka gebruik ik Hercules 3D Tweaker, maar wat ik zeer raar vindt is dat wann ik dat programma open er een rare fluittoon uit mijn case komt. Ik heb zo ong een half uur met men kop in de kast gezeten en ik ben zeker dat het geluid afkomstig is van mijn graka. Maar ik snap helemaal niet dat het enkel ontstaat wann ik 3D tweaker opstart.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...