Ga naar inhoud

tv out, hoe op tv aansluiten


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn tv out van mijn gf2 mx 400 aangelsoten op mijn tv. Helaas heb ik nog geen beeld. De pc waarop dit is gedaan heeft win 98. Ik heb voor de secundaire monitor standaardmonitor-->normale televisie gekozen. Helaas kon ik nergens op de tv het signaal vinden. Weet iemand hoe ik alles werkende krijg (op welk kanaal / frequentie zit de tv out?) (ben boekje gf2 kwijt)
Link naar reactie
[quote:12cbeebd41="pjcdeboer"]Je kan hier ff kijken http://www.sectie.be/ en dan rechts in het kader onder [i:12cbeebd41]aanvullingen[/i:12cbeebd41] kiezen voor [b:12cbeebd41]pc aan tv[/b:12cbeebd41]. Je kan ook ff op dit zelfde forum even kijken onder [i:12cbeebd41]mededelingen [/i:12cbeebd41](staat helemaal bovenaan).[/quote:12cbeebd41] Ik heb dus wel zo'm kabeltje (3 stekkers in pc, 1 composite, 1 andere) Maar ik kan als uitvoerapparaat alleen annaloge monitor selecteren en geen tv. De andere opties zijn grijs.
Link naar reactie
Ik heb de laatste drivers van nivia geinstalleerd. Ik zal met dat aanzetten ff proberen. (ext1=av1 das verschil sony/grundig). Ik vond dit op site tv tool: [quote:89b8f3efb5]Welche nVidia-Grafikkarte ist zu empfehlen bei einer Neuanschaffung hinsichtlich des TV-Ausgangs? Ich empfehle eine Karte mit dem CX25871 TV-Chip von Conexant. Dieser ist zur Zeit der leistungsfähigste Chip und bietet mit leichtem Abstand die beste Bildqualität. Auf welchen Karten er definitv zu finden ist, lässt sich leider nicht sagen, da die meisten Hersteller nicht einen bestimmten Chip verbauen. Daher hilft eigentlich nur eine Kontrolle vor Ort beim Händler. Bisher sind mir Hercules GF3 Karten und die Asus 7100 Pro/TV (GF2-MX400) bekannt, auf denen der Chip verbaut wird. Auch die GF4 Ti 4200 mit 64 MB von Pixelview hat den CX25871 drauf (ohne Garantie). Update: Der SAA7104A, der SAA7108A und der CX25871 bilden zusammen die Spitze. [/quote:89b8f3efb5] Volgens mij kan mijn 3d kaart het volgens dit stukje dus wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...