Ga naar inhoud

tv-out fullscreen


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, met tv-tool is er een funtie die je beeld op fullscreen zet waardoor het scherm eignelijk net iets te groot wordt voor op je TV maar perfect voor als je een film wilt kijken...nu heb ik geen licentie voor tv-tool dus zou ik om de 15 minuten uit mijn nest moeten komen om opnieuw tv-tool aan te zetten... daar heb ik dus niet echt veel zin in.. Weet iemand hoe je dat dus in kan stellen als je gewoon je tv-out gebruikt via nView, het had iets te maken met overlay als ik het goed heb maar dat wil niet echt lukken... enig idee?!
Link naar reactie
Bij mijn geforce 4 ti 4400 is dat eenvoudig in te stellen, ik kies voor (rechtsklikken op bureaublad en kiezen properties) settings | advanced | Geforce 4 ti4400 | overlay controls Daar zet ik de [b:31bb435a80]full screen device[/b:31bb435a80] op [b:31bb435a80]secondary display[/b:31bb435a80] en de [b:31bb435a80]zoom control[/b:31bb435a80] op [b:31bb435a80]video overlay[/b:31bb435a80] Zo krijg ik altijd fullscreen videos op mijn tv, zelfs als als ik het beeld op mijn computer minimaliseer Ik neem aan dat de vertaling niet zo'n probleem op gaat leveren, ik heb nou eenmaal een Engelse XP
Link naar reactie
aspect verhouding? Bedoel je de resolutie? Die is standaard 1024x768 voor mijn tv. Hieronder zie je de instellingen zoals ik die heb, dit zijn de enigste instellingen die ik heb aan moeten passen. [img:5126e1edb6]http://www.nl-soft.nl/Erpics/instellingen.jpg[/img:5126e1edb6] [img:5126e1edb6]http://www.nl-soft.nl/Erpics/instellingen2.jpg[/img:5126e1edb6]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...