Ga naar inhoud

mijn beeldscherm raar


Aanbevolen berichten

ik heb een probleempy met mijn beeldscherm het betreft een philips 15B zoals je al zal raden vanwege de naam een 15" beeldscherm ik zat vanochtend een spelletje te spelen (diablo 2) en in eens begon het beeldcherm te storen ik had het al vaker gehad dus ik zet het beeld eventjes uit en dan weer aan maar de storing bleef. toen heb ik mijn pc opnieuw opgestart en ook bij het opstarten had ik alleen maar storing, na het beeldscherm een paar keer aan en uit gedaan te hebben zag ik alleen nog maar een streepje in het midden van het beeldscherm wat kan ik hier aan doen? :cry:
Link naar reactie
Als je een menutje in het scherm zelf krijgt moet je daar doorheen scrollen en staat er misschien wel iets van degauss, en als je alleen maar knoppen op je beeldscherm hebt om alles bij te stellen staat ie daar wel tussen: ik zie nu een "deg" knopje voor me en als ik daar op druk demagnetiseert ie het beeldscherm :lol: Je kunt altijd vragen bij een goeie tv-reparateur wat de prijzen zijn voor het oplossen van jouw probleem!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...