Ga naar inhoud

2e beeldscherm...


Aanbevolen berichten

Ik heb even een vraagje, ik wil een 2e beeldscherm aan gaan sluiten op mijn computer, dus dacht ik dat ik een nieuwe video kaart moest gaan halen die dat ondersteunde, nu kreeg ik echt als advies een simpel PCI video kaartje aan te schaffen... Ik heb daar dus naar gezocht en kwam de volgende tegen: Sapphire ATi RADEON 7000 [url=http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=38391&productType=1§ionID=102] klik hier voor precieze info[/url] Maar nu is mijn vraag of ik deze kaart er gewoon in kan zetten en dan werkt het of moet mijn moederbord/processor etc... nog aan bepaalde eissen voldoen? Vinden jullie dit trouwens een goeie keuze? Als je een beter alternatief hebt zeg het dan even :D Met vriendelijk groet, Laurens V.
Link naar reactie
Op deze kaart kan je 2 monitoren aansluiten. Als je een echte gamer ben moet je deze kaart niet nemen maar iets van een Radeon 9500(PRO) of hoger. Wat deze kaart is niet vooruit te branden met de huidige games! Deze kaart beschikt (net als de huidige Radeons) over 1x D-sub en 1x DVI. op de D-sub sluit je elk CRT monitor op aan en de DVI is bedoelt voor LCD schermpjes. Maar je hebt converters voor DVI naar D-sub en die zit denk ik wel standaard bij deze kaart en anders zijn ze wel te koop voor een paar euro. Deze kaart kan je gewoon in je pc zetten, drivers installeren en dan doet ie het. Maarten
Link naar reactie
oh, hehe...ik had niet eens gezien dat deze kaart zelf al 2 beeldschermen ondersteund, ik dacht dat hij namelijk maar 1 scherm aankan en dat deze dan mijn 2e beeldscherm zou doen en mijn 1e beeldscherm op mijn standaard video kaart, maar is het dan niet handiger voor mij om zo'n kaart in AGP versie te nemen in plaats van PCI of maakt dat niet uit qua snelheid ofzo... want waarom zou ik hem in een PCI zetten als tie toch al 2 beeldschermen ondersteund en dan gebruik ik mijn oude video kaart niet eens...of betekent het dat als ik deze als PCI erbij zet dat ik dan mischien wel 3 schermen zou kunnen aansluiten? 1 op mijn standaard video kaart, en 2 op mijn PCI video kaart? Of werkt dat niet? Maar wat ik vooral belangrijkk vind is de snelheid...scheelt het veel in snelheid of het een PCI interface is of AGP of maakt dat helemaal niks uit... op mijn moederbord zit trouwens een 4x AGP slot...
Link naar reactie
Mijn PC: Pentium 4, 1.7 Ghz processor 1.25 GB SD-RAM Nvidia GeForce 2 mx/mx 400 64 MB SD-RAM Als je meer wilt weten roept u maar.. maar als ik er nu zo'n pci kaartje bij zou gooien met dual view dan zou dat dus niet tot 3 beeldschermen kunnen leiden? Ik ben trouwens geen echte gamer en zware toepassingen draai ik ook niet echt ondanks mijn 1.25 GB SD-RAM hehe :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...