Ga naar inhoud

Kapotte koeler radeon videokaart


Aanbevolen berichten

[quote:50936067ef="Sauron II"][quote:50936067ef="Red Dragon"]Tja, je had die kaart ook niet ergens anders moeten kopen maar bij Wintelco ;) De garantie op de kaart zelf komt denk ik nu wel te vervallen.[/quote:50936067ef] Hmmm, vreemd dit. Als een user reclame maakt dan is het strikt verboden, maar moderators mogen dit wel? Of moeten wij ook maar met een knipoog reclame maken, dan wordt het wel gedoogd...[/quote:50936067ef] Beste Sauron II, Een Moderator mag ook geen reclame maken. Vind je dat ik reclame maak? je moet het wel in de context van het verhaal zien, lees de topic nog eens rustig door en dan zie je dat ik niet bewust of specifiek reclame maak voor een webshop, ik plaats ook geen link naar een webshop. Als je er verder niet mee eens bent begin dan een topic in Feedback of stuur mij een PB, ipv deze topic te verzieken. Deze topic gaat om die reden ook op slot (probleem van de topic starter is ook al opgelost) Ik zie graag je reactie in mijn PB inbox gr, Red Dragon
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...