Ga naar inhoud

VIDEOKAARTEN rimboe


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart, maar verdwaal een beetje in de mogelijkheden. Momenteel heb ik een S3savage4. Die is erg traag en dus aan vervanging toe. Mijn systeem is een k6-2 500 mhz met 256ram. Ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste, want volgend jaar koop ik een heel nieuw systeem. Dus even iets tweedehands of een verouderd model tussendoor. Maar wat? GeForce, Radeon...Ik weet het niet. MX, ti, ,7000, 7500? Dank voor je reactie Vriendelijke Groeten Auke Vogelzang Aanvulling: Ik heb Windows XP, dus de videokaart moet wel met direct x 8 overweg kunnen. Bovendien: ik lees bij een hoop kaarten AGP 2x, 4x of zelfs 8x. Kan mijn moederbord dat aan?
Link naar reactie
[quote:0d2dd2e993="Rynus Rein"]GeForce 440MX heb je voor 45 euro, Maar ik mag van RD niet zeggen waar :lol: (dat is reclame), als je het wil weten, stuur je maar een PB[/quote:0d2dd2e993] Maar dat is wel een SE uitvoering. [u:0d2dd2e993]Suspicious mode on[/u:0d2dd2e993] En ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat je ook maar 1 kans onbenut laat om mensen naar die bepaalde site te trekken. [u:0d2dd2e993]Suspicious mode off[/u:0d2dd2e993] Wel tof van je om mensen op weg te helpen. :) Groeten kravitz, die het niet zo kwaad bedoelt als in eerste instantie misschien lijkt
Link naar reactie
[quote:17af26729d="Rynus Rein"]waarom hebben ze dan een SE gemaakt... :cry:[/quote:17af26729d] De SE is gemaakt omdat hij goedkoper is, je geeft het zelf al. //Vogelzang je moet een AGP4x kaart nemen, geen AGP8x, agp8x kaarten werken niet op jou moedebord. Lees ook eens deze topic: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=75962 Ik raad een Radeon 7500 voor die pc aan, of en 8500, 9000 of 9100
Link naar reactie
nou dat ligt eraan wat jij over hebt voor de videokaart en wat je ermee doet. kijk een radeon 9800 pro is pas goed :P weet je in het faq staat een hele leuk link naar een site waar een aantal videokaarten zijn getest :wink: . [url=http://www4.tomshardware.com/graphic/20030120/vgacharts-05.html]kijk hier maar[/url] ook heb je nogal een beperking, omdat de rest ook verouderd is (amd k6-II 500) ik weet niet of je dat nog van plan bent te gaan upgrade, want dan zou je alvast een wat betere kaart kunnen kopen die dan ook zometeen bij de rest past. maar ik neem aan dat je een aanbieding heb gezien van die geforce 3 ti200. hij is namelijk wel beter dan de geforce 4 mx en ook beter dan de radeon 7500. dus die moet je zeker nemen als hij nog goedkoper is ook. en met dat systeempje moet het ookwel lukken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...