Ga naar inhoud

Monitor dood?


Aanbevolen berichten

Ik heb een PackardBell monitor van het type 712(B). Gisteren, toen ik m'n computer net na de vakantie aanzette, begon hij na een uurtje of 2 ineens heel vreemd te knipperen (snel aan/uit). Ik heb de computer toen uitgezet en ging eens kijken of de stekker er wel goed in zit. Dit bleek het geval, maar de monitor rook wel erg vreemd aan de bovenkant. Niet bepaald een brandlucht, maar meer een lucht van gesmolten plastic. Als ik nu de computer aanzet brandt het monitorlampje wel en ik hoor dat-ie 'overgaat' (als hij tussen schermpjes wisselt), maar ik krijg geen beeld. Wat nu? Is hij nog te redden of?
Link naar reactie
haha, ik had laatst hetzelfde probleem, heel vervelend! want was net met mijn vaders verjaardag en we zouden de computer gebruiken om muziek te draaien...In een keer een knal, heel dat ding roken, dus ik zet meteen raam open, wou hem al uit mijn raam gaan flikkeren want ik dacht dat tie in de hens zou gaan vliegen, maar toen ging m'n moeder gillen, hehe... heb ik hem effe op mijn tv gekoppeld en heb nu een nieuw oud beeldscherm erop gezet! een wat zal het zijn, 13 inch beeldschermpje met een maximale resolutie van 800x600!!! ben dus ook aardig in de aap gelogeerd..maarja, hoop binnekort dan ook op een nieuwe 19 inch schermpie van mijn pappie :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...