Ga naar inhoud

videokaart (denk ik)


Aanbevolen berichten

het bestand dat steeds problemen geeft ( NvQTwK ) wat doet dat? ik heb gezien dat het in diverse bestanden staat. wat is de vermelding "de vermelding daemen ontbreekt" is deze er zelf in te zetten?. wanneer ik windows opnieuw installeer dan verdwijnen ook de outlook gegevens zoals adresboek en emails. wat heeft het open GL systeem hier mee te maken? kan het daar in zitten, of is het een windows probleem.?
Link naar reactie
ja die heb ik gebruikt. maar eerst had ik de melding dat er een fout was en een vermelding ontbrak. daarna heb ik de driver gewist met detonator, toen gaf het programma aan dat die een file niet kon vinden. daarna weer de nieuwe driver geinstalleerd en nu heb ik weer de zelfde mededeling van de fout. dus ik ben weer terug bij af.
Link naar reactie
maar ik heb de oude driver al eens een keer weggegehaald en daarna weer opnieuw geinstalleerd. maar waar komt die fout vandaan?? is het wel een nvidia probleem? kan het in het open gl systeem zitten? of is het een Windows probleem. het register terugzetten is makkelijker gezegd dan gedaan, moet je het wel hebben. ik ga in ieder geval weer alle adviezen proberen. en waarom doet het ene spel het wel en de andere niet. volgens de gegevens op de spellen voldoe ik nog steeds ruimschoots aan de minimale benodigde configuratie. op dit moment zit er windows 98 plus op. zelf heb ik windows 98 se. misschien dat er op zetten? kan dat gewoon erover heen? moet ik dan eerst windows 98 plus erafhalen?? een hoop vragen waar ik hoop een antwoord op te krijgen.
Link naar reactie
Onder '98 je register terug zetten is niet zo moeilijk.Start op met een Bootflop achter de a:\scanreg/restore type vervolgens krijg je een lijst te zien waaruit je kan kiezen welke je terug wil zetten.Als je dan de eerste kies heb je de situatie direct na het installeren.Alleen alles wat je daarna geinstall. hebt werkt niet meer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...