Ga naar inhoud

videokaart (denk ik)


Aanbevolen berichten

hallo computer, 550mhz,windows 98plus,videokaart 3d NVIDIATNT2/TNT2pro ASVJ AGP V3800 serie een probleem bij het opstarten verschijnt de mededeling. rundll fout in NvQTwk, de vermelding NvCpId daemen ontbreekt. verder doet de pc alles wat hij moet doen, alleen een aantal spellen doen het niet, die krijg ik niet aan de praat. ik het al de laaste nieuwe versie van nividia geforce geinstalleerd, wat de helpdesk van een spellenleverancier mij aanraadde, echter helaas wie kan mij helpen? wie heeft een tip?? bij voorbaat mijn dank
Link naar reactie
Middels PB: [quote:fd3bff131d] hallo inzake je antwoord op mij vraag welk bestand is de driver?, ik heb al eens een nieuwe versie geprobeerd, omdat dat volgens de helpdesk van een spel nodig was.zij werkten allen met de nieuwste software. ik heb nu al drie spellen die het niet doen. dus ik weet niet of de driver nu van de originele software is of van de gedownloade. na het installeren va een spel is volgens mij deze mededeling gekomen. of moet ik opnieuw het programma van de grafische kaart downloaden en installeren? de volledige tekst van de mededeling is; RUNDLL de vermelding NvCpiD Daemen ontbreekt is dat een bestand van de grafische kaart? hopelijk heb je een antwoord voor mij groetend helmuth tjemmes [/quote:fd3bff131d] Tsja, oude driver verwijderen, en opnieuw installeren. Je hebt een oude kaart, grote kans dat oudere drivers het beter doen. Ik had ooit een tnt2ultra, die het het beste deed met de meegeleverde drivers, detonator 6.35. Ik meen dat 29.41 ook goed werkt met oudere kaarten. http://download.guru3d.com/pafiledb.php?action=category&id=10 Misschien je drivesr ook eens helemaal verwijderen met detonator destroyer, op dezelfde site te vinden.
Link naar reactie
hallo er wordt gesproken over een 6.35 of 6.50 op de aangegeven site vind ik alleen maar 6.XX ik heb nu dedt gedownload is dat de driver? maar hoe kan dat ik heb deze kaart nog geen 2 jaar gelden aangeschaft voor ik dacht ƒ500,- dat kan toch niet zo ver verouderd zijn dat nieuwe spellen het niet meer doe? zou het helpen wanneer ik de software weer opnieuw installeer van de meegeleverde cd-rom?
Link naar reactie
hallo ik heb met detonator de driver weggehaald, maar waar haal ik nu een nieuwe/ nu krijg ik een mededeling dat het programma de opgegeven file niet kan vinden. bij het opstarten van spellen krijg ik de mededeling dat het open GL systeem niet kan worden opgestart (dat was eerst ook, vandaar dat ik en nieuwste driver heb gedownload, echter zonder resultaat) wat nu aan te bevelen? nieuw 3d kaart kopen?
Link naar reactie
per ongeluk kennelijk een pb gestuurd ja dat is Alice nu driver 6.50 geinstalleerd maar ben nu weer terug bij af krijg nu de mededeling dat er een fout is in de nvqtwk , de vermelding daemen ontbreekt wat nu? toch maar nieuwe kaart kopen, maar heeft dat zin in een computer van 550mhz.? ik kan wel onderdelen overzetten, zoals harddisk 40G, modem ed.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...