Ga naar inhoud

nVidia GF FX5600


Aanbevolen berichten

[quote:01128b13b5="gaicko"]ja wil hem kopen, maar hoeft niet een echte krachtpatser te zijn, omdat ik niet echt zo'n spel fanaat ben maar af en toe wil ik wel wat spelen, maar is meer voor gewoon btje beeldbewerking en webbuilding.[/quote:01128b13b5] Dan kan je beter een goedkopere kaart kopen. denk aan een Radeon 9200 of zo. die is prima voor wat jij er mee wilt doen.
Link naar reactie
[quote:15012e9b2c="Red Dragon"][quote:15012e9b2c="gaicko"]ja wil hem kopen, maar hoeft niet een echte krachtpatser te zijn, omdat ik niet echt zo'n spel fanaat ben maar af en toe wil ik wel wat spelen, maar is meer voor gewoon btje beeldbewerking en webbuilding.[/quote:15012e9b2c] Dan kan je beter een goedkopere kaart kopen. denk aan een Radeon 9200 of zo. die is prima voor wat jij er mee wilt doen.[/quote:15012e9b2c] waarom nu in eens een 9200?? jij was eerst toch veel enthousiaster over de gewone 9000? :-?
Link naar reactie
//Gaicko Die mensen die je nVidia GeForce adviseren hebben zeker zelf geen goede ervaring met ATI kaarten? Ik heb zelf ervaring met beide merken, ik vind dat beide merken goede producten leveren. Echter op dit moment heb je bij ATI gewoon net betere kaarten voor het zelfde geld. //computer_nerdo er stond ook "of zo" achter radeon 9200. Radeon 9000 en 9200 zijn het zelfde alleen de 9200 is AGP8x weet je nog? De 9000 is steeds moeilijker leverbaar de 9200 niet. Het is mij verder om het even welke je kiest, 8500/9000/9100/9200
Link naar reactie
Ik zou kiezen voor een Ati Radeon 9700 voor ongeveer 200 euro. Je hebt dan een topkaart maar voor weinig geld. Eh jongens, de Radeon 9000 en 9200 zijn toch aardig achterhaalt? :-?? Je kunt toch beter een snellere kaart kopen dan een slomere die goedkoper is, anders moet je over een jaar al weer een nieuwe 3d-kaart kopen omdat ie anders niet vooruit te branden is met de spellen die dan op de markt zijn.
Link naar reactie
[quote:5be5fb07f0]Ik zou kiezen voor een Ati Radeon 9700 voor ongeveer 200 euro. Je hebt dan een topkaart maar voor weinig geld. Eh jongens, de Radeon 9000 en 9200 zijn toch aardig achterhaalt? ? Je kunt toch beter een snellere kaart kopen dan een slomere die goedkoper is, anders moet je over een jaar al weer een nieuwe 3d-kaart kopen omdat ie anders niet vooruit te branden is met de spellen die dan op de markt zijn.[/quote:5be5fb07f0] antwoord: [quote:5be5fb07f0="gaicko"]ja wil hem kopen, maar hoeft niet een echte krachtpatser te zijn, omdat ik niet echt zo'n spel fanaat ben maar af en toe wil ik wel wat spelen, maar is meer voor gewoon btje beeldbewerking en webbuilding.[/quote:5be5fb07f0] is zonde van het geld om een betere videokaart te kopen, want dat heeft helemaal geen nut voor de dingen die hij ermee doet. de radeon 9100 is een prachtkaartje voor dat geld. het is mooi wel meer dan €100 verschil
Link naar reactie
Dat kan wel zijn, maar als jij bijvoorbeeld in een BMW met een V8 rijd waar je alleen maar zandwegetjes heb dan heb je er ook niks aan. Als je geen 3D games speelt dan heeft een kaart als de 9700 dus verder geen toegevoegde waarde boven een 9100. En trouwns die 9700 van je is ook ouwe troep, er is al een 9800 ;) Net als die 2700+ van je, er is al een 3200+. Zo kan je nog wel ff door blijven gaan :)
Link naar reactie
Maar toen ik deze troep kocht was er nix snellers te krijgen :( Maar ik vind ook wel dat je net zo goed een 9100 kan nemen ipv een 9700 als je geen echte spelletjesvanaat bent. Alleen kan je dan de nieuwste spellen niet op de hoogst haalbare resolutie spelen. Ik denk dat gaicko ook wel genoeg neemt met "minder" dus mijn advies: koop gewoon de 9100, want die is toch een stuk goedkoper :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...