Ga naar inhoud

ati radeon 9700


Aanbevolen berichten

Beste Remon12 Welkom op dit forum De kaart die je wilt gaan aanschaffen is een erg goeie kaart. betaalbaar en erg snel. Als je veel informatie wilt weten en veel wilt leren in een korte tijd raad ik aan de FAQ te lezen. Dit is de FAQ: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=75962 Er staat veel in over videokaarten. gr, Red Dragon
Link naar reactie
[quote:cf4aa20c19="remon12"]ja maar als je nou dan een ati radeon 9500 koopt en je bouwt hem dan om naar de 9700 pro draait die dan ook zo als de 9700 pro?[/quote:cf4aa20c19]ALS dat lukt wel ja :wink: hier moet je dus niet zomaar aan beginnen, je moet wel weten wat je doet en wat informatie hebben opgezocht
Link naar reactie
Het kan zoals Roy Zwiers al aangeeft, je moet echter wel geluk hebben. er is geen enkele garantie dat het met elke Radeon 9500 kaart gaat lukken. Ik raad aan om een Radeon 9700 non-pro te kopen en deze dan over te klokken. verder wijs ik nogmaals naar de FAQ: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=75962 Als je die nu eens grondig doorleest scheelt je enorm veel vragen stellen. Maar wees niet bang, vragen mag hoor :)
Link naar reactie
[quote:2c7a2da668="rickNLWL"]je moet toch solderen als je een radeon 9500 wil flashen naar 9700pro? wegens de 128bit T.O.V 256bit. Ik zou gewoon voor 9700 gaan en dan na een tijdje flashen of gewoon overklocken naar 9700pro[/quote:2c7a2da668] Niet meer... Kortweg wordt in het bestand ati2mtag.sys bepaalt wat er aangeroepen gaat worden. Natuurlijk kun je dat ook solderen maar dan ben je je garantie kwijt. Wel wil ik nog ff aangeven dat de goede PCB feitelijk niet meer te krijgen is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...