Ga naar inhoud

fx 5200 hoe lang vooruit??


Aanbevolen berichten

[quote:b31f49b1bb="computer_nerdo"]ik denk er over een FX 5200 te kopen en nu vraag ik me af hoelang ik ongeveer vooruit zou kunnen met die kaart op een resolutie van 1024x786 en met welke kaart in dezelfde prijsklasse ik langer vooruit kan?[/quote:b31f49b1bb] ach ja, een FX5200. geen slechte kaart maar niet mijn keuze. Ik zou in die pc van je een Radeon 9000 stoppen en als je iets langer doorspaart heb je nog meer aan een Radeon 9500.
Link naar reactie
[quote:f024b43446="De Geest Van Oirlo"][u:f024b43446]Interresse in een 8500LE VIVO?? :D [/u:f024b43446] Ik zou iig niet veel meer aan een videokaart uitgeven omdat je moederbord een heel grote beperking is. En idd, een 9000 of TI4200 zijn best goede kaarten.....[/quote:f024b43446]doen Tim!!!! 8) jammer genoeg wel de LE versie, maar verder top kaart voor jouw systeem :wink:
Link naar reactie
[quote:fc17ce856c="BA"]Iemand wel eens het verschil tussen AGP 2x en 8x getest?? Dat is bijna niks. Als er een beetje snelle CPU in dat mobo zit dan is een R8500/9000/9500 best een goede keuze. De 9500 dan omdat je dingen als FSAA etc kan gebruiken.[/quote:fc17ce856c] Het verschil tussen AGP1x en 8x is niet het probleem hier. (nergens overigens ;) ) Het probleem is dat dat moedebord van hem erg slecht en onstabiel te boek staat en ik heb zo mijn vermoedens dat het bord of geen AGP8x videokaarten accepteerd of problemen gaat geven met AGP8x videokaarten. Het lijtk mij dus niet verstandig om een AGP 3.0 kaart in dat moederbord te prikken. Ik zou als ik Computer_Nerdo was een goedkoop ECS moederbordje kopen. goed, goedkoop en stabiel. en dan of die 2ehands 8500 LE erin of doorsparen en een Radeon 9500 erin drukken (mitst ander moederbord zoals de ECS)) O ja, hij heeft een Duron cputje met 66mhz fsb en Sdram geheugen, zie 3dmark link.
Link naar reactie
welke van deze 2 kan ik dan het best nemen? - K7S5A Pro+ LAN + USB 2.0 Socket A_____35,90 -K7VTA3 5.0 ATX/Socket KT333 Socket A___42,90 ik kon nergens op internet (ook niet op de ECS site) vinden tot welke processor die 2e gaat weten jullie dat? [quote:584ecd0b83="De Geest Van Oirlo"]Interresse in een 8500LE VIVO?? :D[/quote:584ecd0b83] hoeveel zou je daarvoor willen? P.S. mijn pc draait wel op een fsb van 100 mhz dat is een fout van 3dmark
Link naar reactie
Ik zou voor de K7S5A Pro+ LAN + USB 2.0 Socket A_____35,90 gaan. erg goedkoop, heeft LAN onboard, sound onboard, ondersteund USB 2.0, ondersteund je oude SDRAM en DDR geheugen. Specs: http://www.ecs.com.tw/products/pd_spec.asp?product_id=269 Bios en manual download page: http://www.ecs.com.tw/download/dw_spec.asp?product_id=269 Ik kan zo niet vinden wat de max CPU is, aangezien hij 266fsb ondersteund denk ik een AthlonXP 2400+ 266fsb als max. (of een AthlonXP 2600+ 266fsb)
Link naar reactie
[quote:0cd9fbfd6c="Red Dragon"]Ja hij heeft dat bord, daar kan helemaal geen AGP 8x kaart in, aangezien het een AGP 1x 2x bord is volgens mij. Ik zou voor die 2ehand Radeon 8500LE gaan van de Geest.[/quote:0cd9fbfd6c] Kan wel 4x AGP in dat nog wel.... probleem met dat bord is, of je hebt geluk, en hij draait wel goed, of hij werkt niet goed met geen enkele VGA kaart. ik had dit mobo ook eens, niks dan ellende, eerst mn GF 3 ti-200 erop geprobeerd, werkte niet, bij maat in (die zelfde mobo had) daar werkte deze wel...
Link naar reactie
Praktijk ervaring wijst uit dat er een AthlonXP 2400+ "thorouhbred" op kan. 1,65 vcore is geen probleem met dat moederbord. Barton kan niet ivm de 266fsb die hij maximaal maar aan kan. (zoals BA al aangeeft) Als je Barton ondersteuning wil dan moet je voor een goedkoop Leadtek nForce 2 bordje gaan, maar dan zit je al snel op 90 Euro. Verder kan natuurlijk nog een goedkoop ECS KT 400 bordje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...