Ga naar inhoud

?? Interferentie bij tv-out


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb last van het volgende vreemde en irritante probleem: Net een nieuwe pc gekocht, P4 2,8 ghz met een een Ati Sapphire 9700 videokaart 128 mb geheugen. Als ik mijn tv-out inschakel krijg ik op mijn tv een interferentiestreepje lopen. Dit is een beetje wazig streepje dat langzaam van boven naar beneden (en soms andersom) loopt. Heb softwarematig alle instellingen van de videokaart geprobeerd, met refreshrates en resoluties lopen rommelen, maar hij blijft. De boel is aangesloten via de s-video bij de kaart naar een scart op de tv. Gisteren mijn kaart omgeruild voor een andere (ook weer Ati Sapphire 9700) maar nog steeds dat streepje. Op mijn ouwe pc met een TNT2 kaart (en tv-tool) geen enkel probleem. Helaas kan ik tv-tool niet draaien op de nieuwe omdat ie deze kaarten niet ondersteund. Heb ook gedacht aan een aarde probleem maar heb de 2 pc's op hetzelfde stopcontact aangesloten. Verder heb ik de laatste drivers geinstalleerd, de kaart opnieuw geinstalleerd en draai ik Direct X 9. Wie weet raad voordat ik weer een andere kaart gaat proberen? Veel thxs alvast!! PSje ik draai op XP pro met SP 1
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...