Ga naar inhoud

Beeldopbouw verloopt schokkerig -> probleem nieuwe Detona


Aanbevolen berichten

Hoi, Sinds kort heb ik het probleem dat mijn beeldopbouw schokt. Om de seconde ongeveer hangt het beeld heel eventjes, ik schat zo'n halve seconde. Ik heb mijn Detonator driver grondig verwijderd en vervolgens opnieuw geinstalleerd, dit hielp niet. Ook heb ik de meest recente drivers voor mijn chipset. Nu kan ik mijn herinneren dat dit probleem is ontstaan ongeveer in de periode dat ik de Detonator drivers had geupdate naar de laatste versie, maar helemaal zeker ben ik er niet van. Ik heb ook niet zo veel trek om weer terug te gaan naar een oudere versie van de Detonator driver tenzij ik er zeker van kan zijn dat het probleem hiermee is opgelost. Heeft iemand ervaring met soortgelijke problemen bij het gebruik van de nieuwste Detonators? Misschien is die driver gewoon niet helemaal 100& Op de nvidia site staat dat het door Microsoft gekwalificeerde drivers zijn, maar bij installatie denkt Windows XP daar heel anders over, ook een beetje vaag. Ik gebruik overigens Directx 8.1 en dat heeft voorheen ook altijd prima gewerkt. Ik ga trouwens absoluut niet over op DX9 omdat ik daar een maand geleden vette problemen mee heb gehad. Ik hoop dat iemand mij van dit irritante probleem kan afhelpen. Alvast bedankt.
Link naar reactie
Dan zal ik die maar weer eens proberen. Maar een vorige driver uit de 4xxx serie heeft wel goed gewerkt, alleen weet ik niet meer precies welke dat was. Weet je trouwens of ik deze 30.82 driver nog ergens kan vinden? Volgens mij heb ik alleen de laatste twee drivers nog op mijn systeem staan. :(
Link naar reactie
Bedankt, ik had nog niet gedacht aan het achief. 'k heb er voor het eerst gebruik van gemaakt. Ik ben zojuist teruggevallen op 40.72. Dat is de laatste die echt helemaal Microsoft gesertificeerd is. Kreeg ook geen melding meer bij installatie. Bij de huidige was dat dus wel zo ook als stond er dat ie gesertificeerd is. Op dit moment loopt het allemaal weer soepel. Bedankt voor je reacties.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...