Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Er is een DirectX 9.0b gesignaleerd: [quote:d24b9e2fb7="tweakers"]Op veel internet sites gaat momenteel het nieuwtje rond over Microsoft DirectX 9.0b redistributable. Deze zit verwerkt in de onlangs uitgebracht DirectX 9.0 SDK maar is door een aantal mensen er uit gehaald en als aparte download aangeboden.[/quote:d24b9e2fb7] voor de duidelijkheid: DirecX 9.0 is versie: 4.09.0000.0900 DirecX 9.0a is versie:4.09.0000.0901 DirecX 9.0b is versie:4.09.0000.0902 DirectX 9.0b is dus nog niet officieel uit, ben je toch geintereseerd lees en of download dan hier: http://www.tweakers.net/meuktracker/4452 ik wacht zelf totdat hij gewoon door microsoft word aangeboden
Link naar reactie
Darn, moet ik weer opnieuw beginnen met m'n 3DMark03 test (ik was er net mee bezig) ;) Ik zal zo eens kijken of deze DX9 ook verschil maakt voor de wat oudere grafische kaarten (bijv. mijn GF3 Ti500). System specs btw: AMD Athlon XP 2000+ (1.7ghz) 512mb DDR333 Asus A7V8X mainboard PowerColor GF3 Ti500 64mb DDR Ik weet het, de GF-kaart is een beetje underkill voor m'n processor. Ik ben al aan het sparen voor een Radeon 9500/9700 (Pro). Ik vermoed dus ook niet dat deze DX9.0b verschil gaat maken.....
Link naar reactie
DirectX 9.0, 9.0a en 9.0b moet je niet instaleren voor performance winst. DirectX 8.1 was met 3dmark2001se in veel gevallen zelfs nog sneller. DirectX 9.0b zal dan ook helemaal al geen winst opleveren op een DirectX 8 kaart (zoals de GF3) Zoals Edward zullen er wel wat bugfixes in zitten en meer ook niet. Het verleden leert wel dat DirectX nooit echt performance winst extra gaf. (ik denk aan DirectX 8.0, 8.0a, 8.1 en 8.1b) Ik had dan ook niets bijzonderd verwacht bij HJS op zijn GeForce ti 4200. en bij Ben op zijn GeForce 3. Ik heb echter nog geen bugs ondekt in DirectX 9.0a, was ook verast dat er nu al weer een 9.0b is. {edit} Ben, vragen over de Omega drivers en je persoonlijke tests hebben niet veel te maken met deze topic{/edit}
Link naar reactie
Ach hij komt uit de officiele DirectX 9.0 SDK (Software Development Kit), dus hij zal best ok zijn. ik zet hem er ook wel even op. Ik wacht echter met een FAQ update todat hij ook gewoon te downloaden is vanaf de microsoft site. Ik heb hem zelf [url=http://www.winfuture.de/web/index.php?inhalt=run/downloads/download.find.php&rubrik=Patches%20/%20Bugfixes%20/%20Tools&name=DirectX%209.0b%20(inoffiziell)]Hier[/url] gedownload. ipv die franse site's
Link naar reactie
Goeie conclusie uit die link van 2FAST: [quote:6a5ed485e2] [b:6a5ed485e2]Wie wir nun durch die gezeigten Benchmarks beweisen konnten, gab es keinerlei gravierende Veränderungen in den verschiedenen DirectX Komponenten, sondern wurden nur kleinere Veränderungen und Bugfixes durchgeführt.[/b:6a5ed485e2] Erste richtige Neuerungen wird wohl erst ein DirectX 9.1 oder gar 10.0 bringen. Bis dahin wird jedoch noch ein wenig Zeit vergehen. Wer nun also wieder ein klein wenig mehr Stabilität erlangen, oder einfach nur Half Life 2 mit AntiAliasing spielen möchte, kann problemlos das neue DirectX 9.0b installieren... [/quote:6a5ed485e2] Maar ja, zoals ik al eerder opmerkte hebben DIrectX update's en upgrade's zelden preformance winst, en daar gaat het ook niet om. Ik wist overigens niet dat je DirectX 9.0b nodig had om AA aan te zetten in Half-life 2.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...