Ga naar inhoud

Aanschaf nieuwe videokaart


Aanbevolen berichten

Na enige tijd moet ik eindelijk maar mijn videokaart upgraden. Heb nu een MSI NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 , maar begin mij er nu toch aan te ergeren. Ik zoek een videokaart die hoogstends rond de € 200,- kost. Ik wil zware games probleemloos kunnen draaien op 1600x1200. UT2003, GENERALS etc. zijn voorbeelden hiervan. Heeft iemand voor mij de perfecte tip? Ik hoop met die videokaart weer even een tijdje te kunnen overleven. Ps. Ik heb toevallig de volgende aanbieding gezien, maar de hercules is niet een veel voorkomende videokaart volgens mij. Hercules 3D Prophet 9700 pro € 235,00 Alvast bedankt en ik ben benieuwd wat de reacties zijn. AMD Athlon(tm) Processor 1.4 GHz, ASUSTeK Computer INC. <A7M266> (4x AGP) , NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 :x , 768 DDR RAM (2100), Samsung SyncMaster sm950p(T) 19"
Link naar reactie
235 euro??? :o voor een "hercules" radeon 9700 pro? weet je dat weel heel zeker. dat is namelijk een top prijs :wink: hij kost in de winkel nieuw 330 euro maar is inderdaad een hele goeie videokaart, heb hem zelf ook (alleen dan van club3d) ik heb hem ook in een amd athlon 1400 en een a7m266 :lol: maar dan 2x256 mb pc2100 geheugen
Link naar reactie
Hercules 3D Prophet 9700 pro € 235,00 videokaarten (aanbieding loopt tot 21-07-2003) Heb mij dus niet vergist in de prijs :lol: Met die kaart kan ik er dus weer even tegen aan, dan maar een weekje tosties als avondeten. Ben ook maar een arme student met een dure verslaving :D Bevestig het aanstaande maandag wel even, anders moet ik zodadelijk de kaart alsnog van marktplaats hale haha. De kaarten gaan uit het assortiment, vandaar de lage prijs. ps. deze was ook in de aanbieding: Gainward 4600 Ultra 750 XP € 109,00 videokaarten
Link naar reactie
Ik heb je post afgesplitst van [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=95965]Deze topic[/url] en je een eigen topic gegeven, dat is wat overzichterlijker voor de andere topic starter en de forum users. Zoals anderen al vragen, welke winkel heeft die kaart voor zo goedkoop? 235 euro voor een Hercules Radeon 9700 pro is een koopje, ik denk dat andere forum users ook graag willen weten waar je die kaart zo goedkoop kan kopen.
Link naar reactie
[quote:648f46cd4d="CoolKid"]Ja ik wil het ook wel weten..... Ik heb een Club3D 9700 non pro voor 296 EUR gekocht... Ik heb nog geen 9700 PRO kaart gezien onder de 300 EUR.[/quote:648f46cd4d] Ben je vrij duur uit. je hebt die kaart al voor onder de 200 euro. check de pricewatch maar op www.tweakers.net
Link naar reactie
Hier was ik weer om het even precies uit te leggen. Deze aanbieding was van de winkel NorroD, deze haalt de hercules uit het assortiment en heeft hem daarom op de NorroD veiling gezet, het gaat hier wel om een gloednieuwe kaart. Deze veiling loopt tot morgen ochtend 9 uur, en tot die tijd kon iedereen steeds hoger bieden. Het hele weekend stond de prijs op 235, vandaar dat ik dit gepost heb, omdat ik op dit moment op zoek ben naar een goede videokaart.
Link naar reactie
Ik zou dan rap voor die Radeon 9700 PRo gaan, je hebt nog een paar minuten als ik jou zo hoor :) ;) Die Radoen 9700 PRO voor dat geld is spotgoedkoop en een aanrader. echt een top kaart voor weinig. Laat die Gainward 4600 maar liggen, de prijs en de kaart is goed hoor maar de radeon 9700 pro is een betere keuze. tenzij je 235 euro te veel geld vind
Link naar reactie
Een kwartier voor het einde van de veiling heb ik nog gekeken, ik was op m'n werk. Maar blijkbaar heeft toen nog net iemand over mij heen geboden. Als ik het had geweten had ik er nog wel weer terug iets overheen kunnen gaan, wel zonde dus.. Nu gaat de zoektocht dus weer verder. Verkocht voor 235,10 :s ..........aan een ander
Link naar reactie
Is de club3d versie van de Radeon 9700 pro van ongeveer dezelfde kwaliteit, kan iemand mij dat duidelijk maken? En een tweede vraag of er veel verschil zit tussen de normale en de pro versie. Heb bij de club 3d lijst gekeken en tussen de 9700 en de 9700 pro zit ongeveer nog wel dik 100 euro verschil
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...