Ga naar inhoud

GeForce 2 MX: monitorprobleem


Aanbevolen berichten

Na het installeren van de drivers (versie 29.42, de laatste stabiele versie voor Windows 98 SE) worden er ineens TWEE monitoren gevonden... Beetje vreemd, want de kaart heeft alleen een enkele uitgang voor een monitor, en er hangt dan ook maar één monitor aan. Beetje lastig ook, want zo af en toe verdwaalt er kennelijk wat grafische uitvoer en reageren vensters niet meer op wegklikken of 'bevriest' het bureaublad. Weet iemand een oplossing?
Link naar reactie
Ik heb twinview niet aangezet - heb er zelfs nog nooit van gehoord! In het configuratiescherm vind ik wel "NVIDIA nView Bureaubladbeheer", gelijk gestart en alles uitgeschakeld!, maar helaas is daar ook geen sprake van twinview... Ik denk dat ik wat meer informatie nodig heb om het probleem te bestrijden!
Link naar reactie
dit had op een veel simpelere manier gedaan kunnen worden :roll: :wink: klik met je rechter muisknop op de achtergrond, klik eigenschappen aan, ga dan naar instellingen. dan (een beetje bovenin) selecteer je het 2e beeldscherm (wat dus niet bestaat) en dan zet je het vakje(onderin links):het bureaublad naar deze monitor uitbreiden: op uit, want die was waarschijnelijk geselecteerd. simpel he :wink:
Link naar reactie
[quote:cdef8c080d="gerben"]Nieuwere drivers hebben weinig zin, aangezien deze worden ontwikkeld voor de nieuwere kaarten. En dus alleen maar meer features van die nieuwere kaarten ondersteunen, terwijl ze geen verbetering geven in bij oude kaarten. 29.41 is een prima driver voor deze kaart.[/quote:cdef8c080d]nog beter, het is de beste voor een geforce 2 :wink: heb er zeker een stuk of 15/20 getest en met deze kwam ik het hoogst bij 3dmark 2001
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...