Ga naar inhoud

Nieuwe videokaart en agp vraagje


Aanbevolen berichten

Dat maakt niet uit, jij hebt die kaart gekocht met de gedachte dat het een radeon 9800 was, dus geen radeon 9800 SE, op de site stond toen geen SE en op de bon ook niet. Ik zou geen genoegen nemen met die SE, je zuur verdiende geld heb je niet bij elkaar gespaard voor een half bakken 3d kaart. Die Radeon 9800 SE zou ik geen genoegen mee nemen.
Link naar reactie
  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik kan alleen het volledige bedrag + verzendkosten terugkrijgen, dus ruilen zat er niet in... Ik denk dat ik dan maar een stapje terug doe en een Radeon 9700 Pro koop, die zijn toch ook goed :D nu is mn vraag; Is de Radeon 9700 Pro veel beter dan de Radeon 9800 SE?? Dan bedoel ik dus qua AA en Aniso, want nu kan ik gewoon alle spellen spelen met alles aan en dan nog s 6x AA en 16x Aniso. Kan ik dit nog steeds als ik de Radeon 9700 Pro heb, of is dit puur t werk van de 9800 chip? (ik weet natuurlijk wel dat de 9700 Pro beter is dan de 9800 SE maar houd ie dit ook nog redelijk vol met AA en Aniso aan?)
Link naar reactie
Ik sluit me aan bij BA, de radeon 9700 PRO is sneller dan een Radeon 9800 SE (met 4 pipelines). fsaa 6x en Aniso 16x zal niet met alle games willen maar dat wil ook niet met een 9800 PRO in alle games, op 1024x768x32. maar wel in veel games, ligt natuurlijk ook aan welk spel het is. Quake III kan je makelijk op 1200x1600x32 AA6x AF16x spelen, en Unreal 2 weer niet :) Ik zou dus geld terug nemen en dan voor de 9700 PRO gaan of kijken of je een echte radoen 9800 op de kop kan tikken.
Link naar reactie
Ik denk dat je die 325 van pricewatch hebt, dat had ik namelijk ook gezien, maar wat blijkt, die winkels hebben m niet meer.... uitverkocht helaas. Maarja, het blijkt dat er nog een klein kapitaaltje van mn vorige loon is overgebleven dus het wordt toch maar geen 9700 pro denk ik :P Ik zal nog s goed zoeken naar een 'redelijk' goedkope 9800 en dan goede koeling erbij zoeken enzo.
Link naar reactie
http://is41.introweb.nl/cgi-bin/salland.filereader?3f2782fc068f0ffd271950416047064d+NL/products/8417 Komt uit deze winkel: www.sallandautomatisering.nl Deze kaart wilde ik eigenlijk ook gaan bestellen over een weekje of 3-4. En volgens mij is de goedkoopste idd op de pricewatch 325, duz het verschil valt ook nog goed mee....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...