Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Onlangs mijn topic met mijn probleem van mijn Gforce 2 MX heb ik het probleem nog steeds niet op kunnen lossen helaas, Nou heb ik 2 videokaarten gezien die waarschijnlijk wel geschikt zijn: XFX Geforce 4 MX 440 SE 64 MB DDR en een Sapphire Radeon 9200 64 MB DDR, alleen mijn moederbord ondersteund geloof ik alleen maar AGP 2X en ik gebruik m''n pc voornamelijk om te gamen, Nou is mijn vraag welke videokaart is het beste voor mijn PC ? De geforce 4 MX 440 SE of de Sapphire Radeon 9200? Alvast Bedankt.
Link naar reactie
1. Koop in geen geval de 440 MX en helemaal de vage SE versie niet. 2. Koop ook geen 9200, dit is niets anders dan een 9000 met AGP x8 ondersteunig en daar heb je toch niets aan. 3. Koop m.a.w een 'gewone' 9000... Ik weet alleen niet of je moederbord zo'n kaart ondersteunt. Welk moederbord heb je (in verband met voltages enz). 440 BX ofzoiets?
Link naar reactie
Hmm zo aan het verhaal op te maken heb je niet zo'n sterk moederbord, lees: verouderd. Ik trek daar dan ook de conclusie uit dat je dan een iets verouderde processor hebt met verouderd geheugen. Al met al een verouderde PC (In computerland is alles wat ouder is dan een jaar antiek). Heeft het dan zin om met nieuwe kaarten als GF 4 mx en radeon 9200 aan te komen ? een oude GF2 pro zou volgens mij genoeg zijn, of een Radeon 7000/7500. die krengen zijn tegenwoordig voor een habbekrats te koop........
Link naar reactie
een radeon 9000 is een prima kaartje voor een wat oudere pc, mede dankzij de directx 8.0 ondersteuning die de gf 4 mx en de oudere gf 2 missen. Daarnaast gaat de topicstarter misschien zijn systeempje nog wel eens upgraden en dan kan hij zijn radeon 9000 nog gebruiken. Voor de prijs hoef je de radeon 9000 ieg niet te laten liggen :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...