Ga naar inhoud

3D Mark testen komen steeds lager uit


Aanbevolen berichten

[quote:223b177c53="ZoeffdeHaas"]defragmenteren moet denk ik wel helpen[/quote:223b177c53] 40% is wel een heleboel, defragmentatie zal daar echt niet het probleem van zijn.. heb je eens een link van de 1e en de mindere test? heb je ook andere dingen gedaan nadat je de test had gedraaid? draaien er niet teveel programmas mee die misschien veel CPU time vreten??
Link naar reactie
Ik draai een GF4 mx440 op en palomino 2000+ en de score was eerst 5065 in 3D Mark 2001 en nu nog iets van 3368, een afname van 33%. Volgens taakmanager wordt de processor slechts 1 tot 2% gebruikt dus echt veel draait er niet mee. Ik heb gewoon wat spelletjes geinstalleerd, een Ms office en een Visual Basic dus echt vreemde zaken zitten er niet op. En ik heb de disk al gedefragmenteerd, was niet echt nodig maar ik heb het toch gedaan.
Link naar reactie
Ik heb in het verleden een leadtek Ti 4400 gehad, ik had altijd Anisothropische filtering (AF) op 4x staan (speelde op 1024x768) en Anti-Aliasing (AA) uit. De ti 4400 is anno 2003 een redelijke kaart maar niet krachtig genoeg om alles te spelen met AF en AA. maar zoals ik al aangaf is AF op 4x wel te doen. AF zorgt voor scherper beeld. vooral goed te zien bij games met veel diepte, waar je dus ver kan kijken, zoals open lucht locaties in UT 2003. De vloeren en wanden zijn op afstand scherper, bijna net zo scherp als dichtbij. als je het uitzet dan word het beeld in de verte waziger dan het beeld dichtbij.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...