Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn computer een GForce 2 MX 400 en ik heb nu al meerdere malen geprobeerd beeld te krijgen op mijn TV maar ik krijg elke keer geen kleuren beeld. Ik heb hiervoor al de TVtool geprobeerd te gebruiken en verschillende drivers maar daar ligt het niet aan (ook al allerlei verschillende settings geprobeerd enzo). Ook heb ik uit andere posts vernomen dat deze kaarte gewoon wel tv-out met kleur ondersteud, daar kan het dus ook niet aan liggen. Maar wat ik nou gister las in een oude post was dat het ook aan de lengte van de kabel kan liggen, is dit ook inderdaad het geval want ik heb on geveer een draad van 16 meter hier liggen van de TV-out naar mijn TV. Dit zou dus misschien het geval kunnen zijn waarom ik geen kleur heb op mijn beeldscherm. Met vriendelijke groet, Laurens V.
Link naar reactie
16 meter!!! :o heb niet zoveel verstand van tv-out enzo, maar daar zo het idd aan liggen, waarom probeer je niet aan een korte kabel te komen en zet de tv dan ff vlakbij de pc, dan weet je tenminste zker dat dat het probleem is edit: oja je hebt wel het faq gelezen he? lijkt er wel op, maar misschien staat er wat bij
Link naar reactie
idd 16 meter :o waar staat de TV? bij de overbuurman ofzo? ik vindt de lengte ook aan de erg lange kant, aangezien de TV-out een soort zender is, zal deze natuurlijk ook gelimiteerd zijn aan een lengte waarover hij storingsvrij kan zenden. nu wil je 16 meter ver, en ik denk ook dat dit wel een beetje teveel van het goeie is....
Link naar reactie
Ja dat idee had ik zelf ook al maar ik zag het toevallig in een post staan dus ik dacht vraag het maar even voor de duidelijkheid. Verklaring voor lange draad: Hij kan niet door de kamer heen, dus langs de wanden naar de totaal andere kant van de kamer dus 15 meter ;) Bedankt voor jullie hulp en ik zal zeker het eens even proberen bij een wat nieuwere TV want deze is idd al wel een beetje aan de wat oudere kant. Ik las trouwens ook nog ergens iets over een jumper op je kaart wel goed moet staan, NTSC ipv Pal-B... Heeft dit misschien iets te maken met mijn zwartwit beeld? Vriendelijke groet, Laurens V.
Link naar reactie
Hij moet natuurlijk wel op PAL staan! Verder had ik hetzelfde probleem met m'n radeon toen ik hem voorin de tv propte (zo'n ingang met een geel randje) toen ik echter op de achterkant van de tv met een scartadapter aan de gang ging (gekocht bij de Hema!), had ik ineens wel kleur. Ik snap er ook niks van, misschien helpt het. s-video != s-video :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...