Ga naar inhoud

Videokaart kaart om een gf 4 volwaardig te vervangen


Aanbevolen berichten

hoi ik heb nu een POV gf 4 ti 4680 128 mb kaart die ga ik verkopen voor 100 euro ik zoek een volwaardige opvolger voor die kaart dacht zelf aan de 9500 pro. ik weet dat de 9800 pro en de 9700 mooie kaarten zijn maar die hebben een aardig prijskaartje vind ik beetje overdreven dus ik zoek een kaart rond de 175 wat raden jullie mij aan tussen de onderstaande kaarten. Club3D ATI Radeon 9500 128BGA DVI TV 99 ex btw Club3D ATI Radeon 9600Pro 128DDR DVI TV 154 ex btw Club3D ATI Radeon 9700 128BGA DVI TV 171 ex btw of een andere die er niet bij sta en kunnen jullie me tegelijk zeggen of je hem ergens anders goedkoper heb gezien. Thanx
Link naar reactie
:-? :roll: niet om het een of ander, maar er zit een dingetje boven in het scherm, genaamd ''ZOEKEN'' [img:07b25b4572]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/templates/subSilver/images/icon_mini_search.gif[/img:07b25b4572] als je die nu eens gebruikt had, was je tig topics tegengekomen ( zelfs in de topics van afgelopen dagen) en dan was je zelf ook wel tot de conclusie gekomen dat de 9700 de enige beste van deze 3 is....
Link naar reactie
als je dan dat gelezen hebt, zie je ook dat het echter wel wat risicos met zich meebrengt.... :cry: goed, mocht de mod niet werken (softmod) heb je altijd natuurlijk nog wel een leuke 9500, maar als je een beetje verder kijkt, dan zit je met het oog op de toekomst wel beter met een 9700 dan met een 9500....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...